Dödsbokatt
Matte har dött och katten sitter ensam i en lägenhet i Kallinge! Katten är tam och kelen, det enda jag vet i nuläget.
Det är hemtjänsten som kontaktat oss, då vi hjälpt till med katten Ludde innan!
(se under Emmas katter på www.kks.nu )
MAILA om ni kan hjälpa till med denna katt!
putt!!

Jahapp, som vanligt bor jag långt ifrån alla katter som behöver akut hjälp …
En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.
#2 Om du tänker skaffa dej en till katt så ska du nog gå upp på morgonen före kl 11 
Eller är det din mamma som tar ansvaret över en hemlösing ?
putt för stackars kisse!!
Putt för den lilla!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hemtjänsten matar månaden ut och på fredag skulle de ta bilder med arbetstelefonen och skicka till mig. Mycket engagerade människor!
Sedan kommer släktingarna och tömmer lägenheten..
NÅGON??
Åh…. putt…. Ja släktingarna, ja. De kan inte hjälpa till?????

#3 Så du menar att för att jag, en 15-åring som sover till klockan 11 på sommarlovet inte borde få ställa upp som jourhem & hjälpa en hemlös katt? Jag kan lova att jag skulle gå upp tidigare ifall jag skulle ha en sån katt här hemma, men varför ska jag kliva upp tidigare då kattungen sover till 11 ? 
ok nu puttar vi för katten!!!!!
Jag menar att man kan nog inte sova så länge med en kattunge på rummet. man får "pallra" sej upp för att ge mat och kanske leka lite tidiga morgon stund.
Det hjälper nog inte hur mycket sommarlov man har med en eller flera kattungar på rummet.
Jag tycker du ska hjälpa någon hemlös katt inte tu tal om det men du behöver nog en del hjälp med kissens önskningar att gå upp i ottan

#10 det är klart jag klivet upp tidigare ibland, men om ingen väcker mig är det svårt och vakna :p Sen så var inte det här kattungar, utan en vuxen katt - sen skrev jag att om jag skulle hans om en katt/kattungar så kliver jag ju upp tidigare. Men nu tycker jag detta blir lite onödigt och ot i den här tråden. 

Det är väl inga problem att vakna kl 11 bara för att man har katt? Om katten behöver uppmärksamhet tidigare så får man antingen sätta klockan på rigning, eller bli väckt när katten klagar när man sovit för länge :P