Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1219 ggr
EwaAngantyr
0

Pee-wee???

Någon som använder det??

Fridoliin
0

Vad är det för något? :)

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

EwaAngantyr
0

Det är en speciell kattlåda som man har pellets i.

Yoda
0

Jag använden den och tycker den är kanon! Däremot är katterna inte riktigt lika övertygade. Katter vill ju gärna ha något mjuk att gå på och pelletsen är ju lite av det hårdaste laget.

S*Oblivion's Devon Rex
>>Söker fodervärdar i Skellefteå-området!<<

TheMe
0

Vi använde det ett tag till vår tidigare katt som tyvär inte finns med oss längre. Jag tyckte inte att det var så frächt och bra som många säger och katten tyckte inte riktigt om det heller. Han stod liksom på lådkanten när han skulle göra sitt och grävde ingenting.

"You can not change the world by adopting an animal,
but you can change the world for that animal"

EddaM
0

Har vunnit två på utställning o det fungerade inte här eller hemma hos mamma så en är helt oanvänd. Mamma tyckte att den fungerade men tog mycket plats o mina går helt enkelt inte på pellets. Skall lägga ut annons om detta nån gång när man kommer ihåg det o ja haha =) Så här samlar de damm ialf. Men jag vet många som tycker att de är toppen.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Jina
0

Jag tycker peewee är super. Hade inga problem få katterna gå på det, och har haft två uppfödda kullar som gått på peewee från början.

Imasy
0

Jag har peewee men tvingas okså ha sand då de vägrar bajsa i peeween.

Däremot har jag lagt pelletsen i vanliga lådor, tycker det luktar pink när det rinnger ner i den där behållaren på en riktig peewee-låda. Visserligen har jag en fertil hane här hemma som börjar bli könsmogen, så det kan ju vara lite därför också.