Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 640 ggr
Faxlin
0

Katt med iller

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara få visa alla kattfrälsta en kort på en tjejs katt och iller ihop. Dessa djur är alltså inte mina, men Tina som äger Gordon (illern) och katten vet att jag "stulit" den för att visa er.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Linda
0

he,he Kärlek över gränserna.mmm vilket mysigt pusskalas de verkar ha..

Pia
0

Ja åh så mysigt och gosigt!:)

gejsa
0

Gulligt! Men vill ändå inte ha en iller. Hemlis

Faxlin
0

#3 Jag kan förstå det. En iller passar inte alla. Det är ett svårt djur att ha. Fast man kan tycka de är söta ändå, utan att vilja ha dem. Tack och lov, om jag skulle skaffa alla djur jag tycker är söta fick jag nog flytta till Öland och ta över djurparken där. Ja, eller till Borås då. :-)

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Jo då dom är väl söta. Tycker inte att något djur är fult eg. Men jag är inte intresserad. Vet inte varför. Har ju aldrig klappat någon heller.

Tack och lov säger jag själv. Annars hade väl jag också en massa olika djur. Det räcker med dom jag har nu.

*L*
0

jätte fin bild :) gulligt

Faxlin
0

#5 Jag tar med mig min töser och kommer och hälsar på dig. Måste jag åka utan att bli bjuden på kaffe då om jag tar illrarna med mig? Skrattande

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Ha, ha tror nog att mina hundar skullle bli väldigt intresserad av dina illrar då. Lite för mycket kanske. Skrattande

Faxlin
0

Ingen fara, de är hundvana och jag lovar att hundarna kan få sig en riktig överraskning om de tror att det är en lätt match med en iller. Eller så kan man göraså att hundarna och illrarna inte träffas. Jag låter illrarna vara i transportburen och tar bara fram och visar dem för dig. Så att du åtminstone får klappa en. Glad

Audiatur et altera pars

Pillow
0

Hej Åsa!

Vad roligt att du visar mina bilder på mina underbara djur! Räcka ut tungan  Visst ser dom för mysiga ut?! haha.. Och vad roligt att det är fina människor som kommenterar bilden!

Och tack för att du visar mig det här forumet om katter!

MVH Tina, Gordon & Alva

Faxlin
0

Tina vad roligt att du hittade hit. En helt underbar sida med underbara människor. Du har väl inte glömt att lägga till både Katter och Illrar till dina sajter?

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars