God morgon 3.1
Ja, då var jag först med att skriva God morgon. Klockan är 07:50 och jag har varit uppe ett par timmar redan men det var inte kattorna som väckte mig utan jag vaknade själv.
Idag är det lördag, min sovmorgon varade inte länge, min sambo är tvungen att arbeta över pga haveri på färjan där han arbetar. Själv skall jag skrämma igång både tvättmaskin och symaskin. Jag skall göra om ett par härliga gardiner att de räcker till två fönster ist för bara ett. Second hand gardiner, andra tillbehör blev faktiskt mycket dyrare än vad själva gardinerna kostade. Sedan skall jag ha min yngste son med sambo på middag. Han skall byta generatorrem i min lilla bil (mazda 121 -92) för den för så mycket oljud emellanåt. Men först skall jag ha kaffe och smörgås. Joppe är ute och Jomsan ligger och vaktar att jag inte springer bort. Den stackarn missade ett trappsteg då vi skulle gå upp till sovrummet och så ramlade hon ner för de trappsteg hon tagit. Hon blir ju så generad då hon tabbar sig så hon springer och gömmer sig en stund. men nu var det kaffe.

Haha! Händelserik morgon med kissen =)
En annan fick sova rätt länge idag. Gick upp vid 9 ungefär. Idag är det ljusparty hos en kompis som står på schemat. Men innan dess ska mina föräldrar komma hit. Pappa ska hjälpa mig sätta upp en spegel på väggen och sen ska jag bjuda de på lunch här hemma hos mig =)
Jag bara måste berätta att vi bokade lägenhet igår i Idrefjäll!!! Vi åker torsdag den 22 mars o kommer hem söndag 25 mars =) Jag längtar!!!! Idre, here I come! Jag klättrar ju på väggarna här bara för att jag inte fått åka nå skidor än!
Godmorgon.
kristinah. Vad morgonpigg du var då
Själv har jag knappt sovit något i natt. Hostat och snörvlat. Varit upp flera gånger i timmen för att snyta mig. Tar ju i så jag nästan spricker.
Dessutom sken månen så förargligt. *suckar*
Tänkte just att jag är ju för tusan inte klok. Tänker fara iväg en sväng (om man nu kommer över färjan) och jag testade just min kroppstemperatur. Ja, jag vet. Borde vara hemma när jag har 38 grader. Men jag är utled här hemma. Lovar, jag ska inte anstränga mig, och i bilen så kan jag faktiskt sitta och sova. Kanske borde varit hemma från jobb i går i alla fall.
Ska till mina föräldrar och äta middag ikväll. För min brorson nr 3 tycker att vi har lust att komma till hans farmor och äta.
Vimsan hittade en boll som hon älskar att jaga. Så nu är hon "mattes kisse" (Hon är det när hon är på bushumör.)

Min mamma kom och hälsade på i Torsdags och skall hälsa på i en vecka. Kul att mamma kom så här men det betyder att jag inte haft så mycket tid att sitta här eller att ta kort på ungarna men idag är det fint väder och bra ljus så idag är det dags att fota de små=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Var ett tag sen jag var inne, men har inte haft tid haft så mycket i skolan, men nu är det ingen skola på 10 veckor :).. Ska på praktik. Skulle ha åkt till stan idag men det verkar för tillfället inte bli något av det, vi får se.
Annars ska jag packa för imogron åker jag till Kiruna på min första praktik, ska bli så kul så :). Hela 3 veckor blir jag borta.

Och jag har lite packdag, städar och fixar för imorgon bär det ju av till Sydafrika på några veckors efterlängtad semester:))
Eftersom jag ff inte kan starta nya trådar så får jag säga här istället att ni skall ta hand om er själva, era nära och kära och ha det så gott!!
Ev kanske jag far förbi någon dator framöver, men annars så "ses" vi inte förrän runt den 25 februari.
Och så får ni bara vara snälla i forumet…;)

Pst, kristinah det är redan februari och inte januari längre…;) Blir nyfiken på dina gardiner, du får gärna visa bild på dem när de är färdiga!
Ljusparty låter jättetrevligt, Sandra:) Och du får ha det så skönt i Idre!
Krya på dig, Titti! Ja jag vet fullmåne är verkligen helt fel om man vill sova gott…:/
Ser fram emot kissebebbsbilder, Edda!
Ha nu en riktigt bra praktik-tid, Jenka! Vad exakt skall du praktisera med?
Islandshästar :)
Först 3 veckor hos Ofelas Islandshästar Sen blir det 5 veckor hos Södertörns Islandshästar
Ha så kul i Sydafrika, skulle själv vilja åka dit nån gång :)

Åh, vad mysigt det låter!
Säger alltid att jag skall komma iväg och rida på dem någon gång, men det blir ju aldrig av…:/

Pia - Åh, det är riktigt trevligt på såna partyn. Du får väl pallra dig ut hit så får du också va me vetja =) Hoppas du får en riktigt trevlig resa!!!
#8 Ja jag ser verkligen emot det :D

Ja, jag pallrar mig gräan ut någon annan gång, Sandra:)