Doris Dynamit *Bilder*
En liten docka finns här hemma med alldelse för mycket bus i benen, brorsan dynamit Harrys bästa kompis och följeslagare.. en riktigt liten prinsessa som tyvärr inte heller kunde flytta dit det var tänkt men vad gör det jag får ju pussas med denna docka lite längre. Hon är en fantastisk färg lightamber spotted med vita tår en färg som endast finns på norsk skogkatt. Hon är en härlig busflicka och visst är hon så söt?

Underbart söt!!!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

hon är jättefin!!
Hon är ju lika söt som brorsan sin! =)
Naaaw vad söt :=)

Kul ni tycker lilla Doris är en fin tjej.. hon sov hela natten på min mage och spann som en tok tills hon såg mina tår rörde sig då måste hon atackera hihi sen kommer hon tillbaka och myser länge.. så go bustjej

Så fin hon är =) Hade inte tvekat en sekund att köpa henne om det hade gått. Även om jag inte är ett fan av färgen *smile* Så är jag ett DORIS fan=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#11 hihi färgen var inte heller min favorit men nu tror jag nästan det.. efter att ha sätt det live.. helt fantastisk spännande och vacker men det gäller ju man gillar väldigt ljust.. Fast jag skulle aldrig välja en katt för den har en viss färg.. Doris är en fantastisk liten flicka älskar gos och mys och en busa utöver det vanliga.. det är ju individen man lever med.. men du vet släkten är snyggast 
Så söt<33