Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1253 ggr
Maliceangel
0

Webbshop

En webbshop med massa djurgrejjer Glad

http://www.balstazoo.se/webbshop/index.php

Cindy
0

Hihihi, 111 varor är inte massa om du frågar mig. Men sen så sitter jag och snickar på jobbets nya hemsida, där vi kommer ha minst 3000… :) Lovar att säga till när den är uppe!

Vänliga hälsningar
Cindy

Hyrrokkin
0

..och då var det 111 produkter sammanlagt för alla djur. Haha, typ 3 produkter för katter som inte var foder. Nädu, bättre butiker för kattälskare finns det ;)

Mainebusters
0

Inte så snällt att skratta åt TS? Obestämd

Hyrrokkin
1

Det är väl ingen som gjort? Jag skrattar åt butiken, tycker inte det var mycket till djurbutik. ;)

Cindy
0

#4 Samma här.

Vänliga hälsningar
Cindy

Maliceangel
1

Dom har ju precis öppnat webbshoppen Förvånad Det läggs upp nya varor hela tiden.

Hyrrokkin
0

#6 Men det är en helt annan sak. Att säga att dem HAR massa artiklar i webshoppen stämmer ju inte riktigt, men att det kommer kan det ju göra.

miascharming
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu skrattar jag också Skäms

Tycker väl att dom skulle ha väntat med att öppna sin webb shop tills dom hade ett liiite större utbud iaf Tungan ute

Dock kanske jag är bortskämd då min zoobutik har typ ALLT  Flört Stort sortiment och enormt bra utbud & pris på det mesta. Dessutom har de prisgaranti,  Så ett besök dit kan varmt rekommenderas.Skrattande

Supertrevlig ,kunnig personal har de också.Skrattande

( Bromma Zoo ) iaf nån undrar :-)

Haha nu låter det väl som jag jobbar där…det gör jag inte..FlörtTungan ute

Trevlig Helg !

Dorkiis
0

#8 hehe där handlar jag också Glad

Cindy
0

#8 & 9  *Blir stolt som en tupp av berömmet, jag är butikschef på Bromma Zoo* SkämsSkrattande

Vänliga hälsningar
Cindy

miascharming
0

#  10  Tungan uteSkrattande

Då skall du verkligen sträcka på dig Flört& vara stolt!!

Vilket kanon jobb du och dina kollegor gör.

Way To Go  Skrattande