Klösmöbel / klösbräda köps
Hej! Jag är intresserad av att köpa klös bräda. Den får helst kosta under 200kr. Och den får helst vara i uppsala eller västmanland då man kan hämta den. om ni har nått så skriv ett pm till mig.

kolla görna närmaste ÖB då dom har billiga klösmöbler.
Spara och köp en lite dyrare, är mitt tips. På Lantmännen (vid Willys vid Kungsgatan i Uppsala) har de rejäla och billiga små klösträd. (Ca 300 kr)
jag håller med #1, vi köpt en billig, tror till och med det var på öb, för ca 3 år sedan, haft tre katter som använder den och den håller än :) fast det beror väl lite på o m du har inne eller utekatt oxo, våra är utekatter men är inne ofta :P

Jag tycker ÖB har flera bra möbler vi köpte en till en kompis i inflyttningsprisent :) fast det var ju till katten :D den vart riktig poppis. Har man innekatter så tycker jag man kan satsa lite mer på större möbel här har vi en stor som katten älskar hon sover gärna i hägmattan (rund sak) och klättrar så fint, den är extra bra för här kan katter stäcka ut sig bra vid klös :) Man kan oxå göra egna billiga bra tips hittar under kattprylar o leksaker tror det ska vara ett bra tips på ens sida där du får en massa bra tips på olika kattsaker man kan göra själv.

kan någon ge mig länken till ÖB:s hemsida.

http://www.öob.se/ andvän googel.se när du letar efter någon alltid hittar man något :D