God kväll
Idag har jag varit flitig har dammsögit städat till mitt marsvin dammat torkat golv o vattnat blommor.. jag har borstat båda katterna o klippt deras klor utan protester. de somnade av borstningen.. Zorro har varit så mild o go idag o Puma har sovit i min famn…
Vi har också städat. Hann inte klart allt, men en hel del!

Veduran har lekt slöfock heeeeeeela dagen :)
JAG HAR STÄDAT,MEN int under sängen:O de värsta jag vet! haha1
Hejsan.
Jag har också städat
. Två långa dagar.
Okej då, jobbat kanske det heter, ca 12 timmar om dagen, typ, ungefär. Har varit och städat färjan, som legat på översyn. Sovit över på den i sista natt.
Kom ju underfund med att sover man över så behöver man inte stressa iväg till någon färja för att komma hem, och så kan man stiga upp och jobba 04 på natten om man vill och inte kan sova. Och sedan kunde det har varit halt i morse också - och överaskad halka så är inte jag så där överförtjust i.
Fast vi fick ju inte färdigt. Så typiskt. Har aldrig varit så här ofärdigt förr. Men det ska ordna sig nästa gång jag städar där.
Jo, jag längtade hem. Både hem till Vimsan, Husse och Lillhusse. Jo, jag saknade denna sajt också.
I morgon är det tänkt att vi ska fara Mariehamn-Kapellskär-Mariehamn och äta smörgåsbord. Alltså, Vi ska göra en tripp med m/s Ålandsfärjagn.