Utställning #11 - Kurragömma!
Utställning #11 - Kurragömma!
Då mina herrar vann förra tävlingen "Latmaskar" så är det min tur bestämma tema för nästa tävling.
Temat blir då: Kurragömma :D
Jag är säker på att Era kissemånsar har sina stunder då de gömmer sig för att busa, lura, spana eller av nån annan anledning helt enkelt försöka göra sig osynliga för oss tvåbeningar eller andra fyrbenta vänner.
Min bild är naturligtvis inte med och tävlar. Slutdatum för tävlingsbidrag är 27/3
Tidigare tävlingar:
#1 Tema: Maskad. Vinnare: Lueur
#2 Tema: Tiger. Vinnare: Anne
#3 Tema: Enfärgad. Vinnare: Snurpan79
#4 Tema: Lekande katter. Vinnare: Sissi
#5 Tema: Jul. Vinnare: texasmamma
#6 Tema: Korthåriga katter. Vinnare: Johanna84
#7 Tema: Sötaste kattungen. Vinnare: Kattilaforsens
#8 Tema: Kärlek och omtanke.Vinnare: Ophelia
#9 Tema: Katter på jakt. Vinnare: Snurpan79
#10 Tema: Latmaskar. Vinnare: Emmsa
Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!
Får man lägga ut ett bidrag per person eller ett bidrag per katt? Har så många bilder jag skulle vilja lägga ut 
Eller får man lägga ut flera bilder per katt?
Har två bilder på en och samma katt, den ena är egentligen bättre än den andra men dom hör ihop 

#1 Lägg upp så många du vill…alltid kul att titta på andras pälsbollar ;)
#3 & 4 Heeelt underbara bilder :D Katter som hjälper till att bädda (stöka till sängen igen!) är ju bara för mysigt *ler*
#5 Visst är det ;P

Den första bilden ser man att han är busig på men det är på den andra han verkligen försöker gömma sig 
Hur många bilder fick man lämna in ?
#11 Vet inte om det finns någon gräns. Jag frågade och Emmsa sa då i inlägg #5 att jag fick lägga upp hur många jag ville 
#12 Ok =P såg inte det ;P

Underbara bilder :D

Hahha tröjor med magficka är ju bäst när man är liten :D
Kom igen nu folk…rota igenom era bilder och skicka in de när era små pälsbollar gömmer sig ;)
När jag skulle åka till Skottland i Januari så var katterna riktigt förtjusta i mitt handbagage. Här är en bild på Lukas som testar handbagaget…. 
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus
…och här är en där Lia och Lova trängs i handbagaget (inte världens bästa bildkvalitet, men man ser vad den föreställer.

Jättesöta kissar allihop.

#31 *asg* Syns man inte så finns man inte
sen om alla andra ser en spelar ingen större roll 

#30 Hehe, fräck bild! Katter ska då alltid leta sig in i dom mest trånga utrymmena..

Snökojelek!;)

#15 måns under badkaret !!! haha lägesedan jag fick mig ett sådant gott skratt :)
#35 Vilka härliga bilder 

Tack!:) Roligt med katt och barn som leker i och med snön!:) De lekte flera timmar. Katten är en märklig katt som tycker om vatten:) Vill alltid vara med och diska tex.:)
Jag tycker bilden är helt lysande. Har aldrig sett en katt i en snöfästning tidigare. Den verkar ju ha jättekul med.

Kan bara instämma…kul å se en utomhuslek i snö dessutom :)

Vad är det där långt in i tunneln?
Jomen, kan det inte vara…
Hej Nisse!

Jalla jalla people! Nu är det bara en dag kvar ;) Kom igen nu å skicka in bilder på era pälsklingar…suddiga, skarpa, halva katter eller närgångna katter, ja allt funkar :)

Då vart det dags att utse en vinnare…det var bannemej inte lätt asså, alla är ju vinnare på sina egna små sätt. Men efter mycket funderingar så har jag kommit fram till att vinnaren denna omgången är *trummvirvel dattaaadaaaa!*
#35 Coturnix
Grattis till din otroligt fina och fräcka bild :) Vinsten är, som du säkert vet, att välja nästa omgångs tema.
Grattis än en gång!
#35 Grattis Coturnix - du är en värdig vinnare!

Nu blir kattens "lilla" husse riktigt glad! :) Jag ska nämna det för katten också som säkert blir lika stolt!
Tack!
Temat hoppas jag att jag får en natts sömn på mig att välja? :)
Tack alla för fina kattbilder!:)
Och tack mr K som tipsade om tävlingen! :)

#54 Klart du får lite tid på dig…ingen Gestapo här minsann ;)
Ser framemot en ny tävling :P
Grattis #35. Helt klart en värdig vinnare för de bilderna är kanon. :)
Jätte grattis.

Stort Grattis
//sylvia
Grattis.