Godmorgon 31/10
Snart är oktober månad över och snart är det jul:) Jag vaknade i morse av att zorro och tiger låg brevid mig i sängen, zorro var jättt mysig i morse. Annars brukar han inte vara lika kram go som tiger,men han gick fram till mig direkt när jag hade vaknat, strök sig mot mig, la sig på mig i alla olika ställningar,pussade mig m.m Riktig morgon katt! Tiger e helt slut,och just nu ligger zorro och pussar han.
Idag jag ledig,så idag ska jag åka till göteborgs djurskydd förening, mejlade dem igår så ska ringa dem nu alldeles strax och boka tid:) underbart!!
Har precis lekt tafatt med Selma och är helt slut… Hon sitter och nästan hoppar av iver, "mera mamma, mera!!". Suck! Ska baka kakor istället.

Och jag håller på att byta nät till katternas… grind/dörr eller vad man ska kalla den. Hade sådant där grönt plastnät tidigare vilket Vilda tyckte var en jättebra klätterställning. Alltså klättrade hon bara över… Nu håller jag på att sätta dit kycklingnät istället, få se om det funkar bättre :)
Annars har jag bara tagit en sväng till jobbet idag för att kopiera papper på min förlängda sjukskrivning, rätt händelselös dag med andra ord :)