Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 602 ggr
Veduran
0

Godmorgon 16/10

Haa, idag är jag uppe FÖRE tuppen! Men sanningen är också den att jag inte somnat ännu. Vissa nätter är det helt hopplöst, känner mig trött men en stund efter att jag släckt lampan så piggnar jag till.

Vilda har iallafall legat bredvid mig mest hela tiden och jag har till och med fått klia henne under magen :)

Boken om restaurangen "små citroner gula" har jag läst ut så nu vet jag inte hur jag ska kunna somna. Tror jag ska ta mig en macka eller något och sen lyssna på någon bra och lugn musik.

Scilla
0

Jag vaknade kl 7 av DRRRRRRBYGGJOBBARNA. Fattar inte, dom har stått med sin mackapär som för sånt oväsen utanför vår lägenhet i en vecka nu känns det som. Ska dom inte ta resten av byggnaden snart? Får ha öronproppar för min tinitus, tycker synd om lilla katten…

EddaM
0

Ja inte är det kul att inte kunna sova. Förra året hade jag jätte problem med det. Men nu är det bättre.

Idag skall jag till stallet o så. Mer vet jag inte just nu. =) Och nu vill Feztiz lägga sig i mitt knä.=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Engla
0

Jag och min sambo ska plocka svamp i dag, sedan blir det plugg hela kvällen.Ledsen Väcktes av en tjurig Ängla kl 4.00 som ville ha uppmärksamhet. Kl 9.00 var det fullt ös här, för alla katterna sprang runt i hela lägenheten…Efter en timme var de dötrötta och slocknade direkt.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Titti
0

05 - som vanligt kan jag ju säga nu för tiden - ville Vimsan ut. Hon släptes ut av en halvsovandes matte.

Hon vet hur hon ska göra. Jag är ju ibland lättväck så ett hopp upp på sängbordet och sen kurs på lampan som står ovanpå tv'n så vaknar jag av.

Trodde jag skulle somna till "Martin Beck" igår kväll, var ju ganska sent vi börja se den. Tji fick jag. Såg hela, utan att somna.

Idag känner jag mig slö. Första dagen på lediga veckan. Fasar för nästa måndag. Ser det ut på färjan som det gjorde i måndags, så då……!

kristinah
0

Åkte till jobbet snörvlig och trött, orkade inte jobba hela dagen utan for hem vid 14-tiden. Förkylningen har slagit till, men ofta brukar jag bara få början till förkylning, sedan kommer den av sig och så blir det inget mer. Hade nog lite stegring då jag kom hem och kroppsvärk så jag misstänker nog att jag är hemma från jobbet i morgon. Då har jag massor av jobb då jag kommer tillbaka för det finns inga vikarier. Det är kul nästan jämt.

Titti
0

Nu när jag mycket stolt alltså! Skrattande

När Jr kom hem från skolan idag så visade han stolt upp matematikprovet, som han har haft. Alla rätt! Och eftersom det är jag, (bonusmamman) för det mesta, som gör läxorna tillsammans med honom så…!