Bild-kedjelek
Startade nyss en kedjelek på ridsport och tänkte att jag lika gärna kan starta en likadan här, det är så roligt med allas fina bilder =)
Leken är en kedjelek, alltså, jag börjar med ett ord och näste man börjar sitt ord med den bokstav mitt ord slutar på. Allt är självklart kattrelaterat.
Grejen med leken är att man MÅSTE ha en bild med på sitt ord.
Så igång med fantasin nu! 
Första ordet är:
katt

SOVER
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

vad hände med mitt d i avslappnad :S

Poserar
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

#13 men va söta dom e 

Tack:)

Gräver
Mojje gräver efter leksaker i sin korg ;-)

Ljuvligt

#31 Klart man får lägga in fler bilder =)
#35 Åh, vad söt! Snacka om mord i blicken ;)

drömmrer
Mojje drömmer sig bort *L*

röJ

#43 vilken grymt söt bild förresten!

Knut med matte tackar:)

GodNatt

Nån som kommer på nåt ord på Å som även passar till en kattbild man har?? :D Jag kommer inte på nåt alls. :S

attack!!!
Jansson attackerar mig.. men når inte som tur är
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
#111 Måste bara säga att vattendropparna såg väldigt häftiga ut på den bilden:)

Oooops! Det blev visst ett dubbelinlägg… kunde inte radera detta

Har tyvärr inget som passar in här just nu :(
:) #3 ser att du har likadan tapet som jag har. KUL.

Otrolig? ser lite konstigt ut.. Hon har stoppat huvudet underarmen.. haha
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se