Utställning #5 - Jultema
Fortsättningen på utställningstråden, där alla som vill ställer upp med en bild på sin katt. Denna gången är det katter med jultema som gäller.
Slutdatumet för tävlingen är 13/12.
Tidigare tävlingar:
#1 Tema: Maskad. Vinnare: Lueur
#2 Tema: Tiger. Vinnare: Anne
#3 Tema: Enfärgad. Vinnare Snurpan79
#4 Tema: Lekande katter. Vinnare Sissi
OBS! Min bild räknas inte med i tävlingen!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Gud vilken söt bild. Är nog tur att den inte är med i tävlingen. ;)
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

#4 Lol ^^
Putt!
Fler bidrag!? 
Kommer! Vänta lite bara XD

En sak bara det ska vara en vecka innan tävlingen slutar och den här slutar typ två veckor efter att den börjar. Det står på inlägget nedan. Så slutdatum borde vara 2/12
Men det gör inget, då kan ju vinnare skapa en ny tråd med ett liknande tema :P

Visste inte att reglerna var såna, Innebär det då att man endast får lämna bidrag under en vecka?

Tror det.
Då utser jag en vinnare imorgon!!!
Inga fler bidrag?
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
haha #8 den va bra slips o kula :D
jag gillar ju din lilla plantnos #17 hon gör sig bra på alla bilder o klär sig bra som tomtekisse med :) visst är dessa "fusk" bilder fina men jag gillar någ dessa riktiga tomteluvor bäst. Ska se om jag kan leta fram lilla tomteluvan o ta ett tomtekort jag med.
VINNARE är Texasmatte bidrag #4 med de söta Lussekatterna, GRATTIS!
Nu är det din tur att hitta på ett nytt bildtema.
Tack Ledin :) hihi, ja hon är go lilla Minou. Håller med dig, visst är det roligare med riktiga tomteluvor, men har man ingen får man göra det bästa av situationen. :P
Grattis till Texasmatte också för dom söta lussekatterna, ska se i affären om dom har sånna goa lussekatter att köpa, men det tror jag inte :( Såg att hemköp hade 4 för 20:-.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Tack! Nu finns ett nytt tema Utställning #6 - Korthår, då fantasin trytet återgick jag till utställningstema. Försökte även lägga in en bild i inlägget men lyckades inte.

#9 Tjejbacill - HELT underbar bild! Som jag skrattade!! Vi har en snö-bild på en av våra där han är ute snön med högt lyftade ben och långt utsträckt tunga för att "smaka".
Men din var helt klart bäst! Vad håller han på med? Gräva?
Hatar cancer och älskar vårlökar.