Väldoftande bajspåsar
Jag tömmer kattlådorna genom att använda bajspåsar som jag lägger i plastpåsar och slänger i soptunnan - och så verkar många av er göra -inte världens roligaste uppgift för dagen, det är rent ut sagt ett riktigt sk-tgöra…:)
Så kanske kan piffiga, rosa påsar som neutraliserar doften vara något? Fast kanske inte till det priset…:/

Ja de får allt bli billigare då=)
Fast jag spolar ner katternas bajs på toa. Kristallerna lossnar oftast när man skakar på dem i spaden o det är ju ganska bekvämt. Värre är det när man skall byta alla kristaller. Brukar bli några stora påsar då=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
men det blir välls topp om man spolar ner det i toaletten?? Jag får alltid slänga de i papperkorgen och gå ner och slänga det fyra grr per dag… jobbigt"

Inte om man bara spolar ner själva bajet, men att spola ner mycket sand, ja det är ju inte så bra för ledningarna och reningsverken…
aha me åååh, då ska jag testa.. men lite sand hamna rju alltid på bajset men ändå:)

Nä, släng inte gruset i toaletten. Förutom det med ledningar och reningsverk så förstör det emaljen i toaskålen *vet* :|

Jag har kristaller o de löser upp sig av mycket vatten. Dessutom så är det bara några få kristaller som sitter fast på bajsen.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z