Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 874 ggr
Scilla
0

Bild på Selma

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har det äntligen blivit av med en porträttfoto på Selma. Mamma har ringt varannan dag och undrat när hon ska få en bild på sitt "barnbarn" att sätta upp på kylskåpet…

Veduran
0

Vilken fin Selma! :)

Pia
0

Supergullig, ser så personlig ut!

Scilla
0

Det var hennes ansikte jag föll för, rakt av. Hon har ett väldigt livligt minspel och teckningen gör ju sitt till för att förstärka det.

[helenal]
0

fin färg

Scilla
0

Är egentligen mer svag för viltfärgade abysar, men hennes sorrelfärg är inte särskillt röd så jag tycker den är superfin!

Pia
0

Jag håller med om färger, Scilla, för mig såg hon viltfärgad ut:) Fawn är läckert också, men inte så "abytypiskt" som just viltfärgen.

[helenal]
0

min katt har en rödare men ändå ljusare nyans.han e jätte fin.min andra katt är creme nougat färgad och fläckig..göör fin!pälsen är så mjuuuk"

Scilla
0

Selmas ticking är tydligt chokladbrun och inte svart hos viltfärgen, men hon är ju inte så röd som en del sorrel. Är de väldigt röda får de tydligen ofta sämre ticking. Det jag tycker är lite tråkigt med fawnen är att den inte får så tydliga markeringar i ansiktet. Annars är dom fina också!

helenal Grattis till katterna! Är de raskatter eller husisar? Bilder? :)

SallyB
0

Verkligen underbart vacker!

[helenal]
0

scilla:jafg har tagit massa bildern,men har inte med mig den sladden som man måste ha att ansluta till datorn.men jag ska åka hem till mamma ikväll och hämta de,så då sätter jag inte katterna på min hemsida. De är husisar..men de va inte billiga:)uppfödaren ville att seriösa köpare ville ha katterna! Tyvärr har de bli.vit att f0olk köper sommarkatter…och sedan gör sig av me dem..

Titti
0

Tyvärr är det så helenal. Varför köper folk sommarkattor och sen överger dom?   Gråter Dumt, dumt, dumt! Dessa människor som gör här så gör ju mera skada än nytta!

Scilla: "Vad fin Selma är. Jättesöt!! Jag nästan drunknade i hennes ögon

[helenal]
0

titti. Det är hemskt att dem gör så..finns inget vettigt svar varför--läste i Gp att det finns ssååååå mkt hemlösa klatter nu:(så hemskt att se bild på dem!

Denna kommentar har tagits bort.
Scilla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helenal vad fick du betala för dem? Var de vaccinerade och märkta? Sitter och funderar på vad som är ett bra pris för en huskatt.

Här är ett till foto, har det i en annan tråd också.

[helenal]
0

fick betala 400 kr styck!!ja allt var klart..men inte märkta nej..men anledning till de vara tt jag ville ha dem,skulle betalatr flera tusen bara jag fick dem!

Scilla
0

Tycker inte det var så farligt dyrt, från katthemmen kostar de mellan 700-1000 kr. Lycka till med småmissarna! Kom hem från jobbet nyss och var lite trött och grinig och kände mig less att Selma kräver så himla mycket lek, men istället var hon supermysig och ville gosa hur mycket som helst. Så nu är jag glad istället :)

coockie_87
0

vad söt hon var liten bebis =)