Syr kattdynor
Syr lite dynor till katter. Idag provade jag med ett nytt tyg. Den blev kanon. Vad tycker ni, blev den snygg :-)
Ni kan se mina andra saker på:
www.dikdiks.org Under saker till salu

Oj!! Du är ju kanon duktig på detta..vad fina dom var 

Tack 
Denna sorten med beanbag kulor är favoriten, likaså kudden bed beanbagkulor. Dom älskar prasslet

#0: Jättefina bäddar du gör! Jag sparar adressen och återkommer när det blir aktuellt att köpa ny! :-)
oj gösse såg en sak jag gillade mycket det va stenen som ni har gjort motiv på :) Allt annan var givetvist fint med men detta var mera ovanligt :) Jag ska nämligen mura utanför stallet å jag har gammla hästskor jag har köpt på loppis dom ska jag gjuta in (stoa hästskor till arbetshästar) skulle ju vart fint att göra nån häst med i det. Kul ide la din sida på favoriter :)

Ledin: Det är inte svårt att rista i sten men du måste köpe en ristmaskin med rätt stift. Denna sten är i granit och många vill ha med just djur på stenar.
Sen kan man ju skriva nått också.
Jätte snyggt!! Du är ju jätte duktig.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Starshine: jag har ju graverat på glas ett tag nu men har ju sett att man även kan göra det på sten. Vilka stift använder du? Är det samma som jag har till glasen, diamantstift?
//Pia

Jättesnyggt, du är verkligen duktig!=)
ne jag skulle inte ta sten det e allså cement tar det när det e fuktigt fick lite bra tips av en murare :)