Trevlig Midsommar

GLAD MIDSOMMAR!
Vår midsommar kommer att bli extra glad då vi på midsommardagen hämtar hem vår lilla kattunge.

GLAD MIDSOMMAR önskar vi oxå! Smilla m ungar (Doris o två små namnlösa än så länge)
Joppe e så fin, ser precis ut som hemlösisen som jag håller på att bygga upp ett förtroende med;)
#1 åh, Jomsan ser precis ut som vår älskade Elvis som lämnade oss i januari. Nu kom tårarna. Vi saknar honom varje dag. Din lilla Jomsan e säkert lika härlig som vår lilla kille var;)
#2 Lycka till med lilla kissen! Grattis!
Kram till Er alla!
#3 Lycka till med hemlösisen. Ja, Jomsan är en underbar liten varelse som just nu ligger bredvid mig på tangentbordet. Tröstekramar till dig med anledning av saknaden av er vän Elvis.
Vad fin hon e din Vimsan.

Glad midsommar härifrån HQ.
Trevlig och glad midsommar till er alla önskar isa och Lina

Förresten - vilken fräck midsommar-flagg-mast-stång!!! ;)

Imponerande :) Hoppar ni små grodorna och dansar runt som vi galna svenskar gör också?
# 13 I Mariehamn har de en midsommarstång som är speciellt för barn och där är det små grodorna m.m. De större stängerna reses och man sjunger Ålänningens sång. Det kan ju vara att det är små grodorna på en del andra ställen som jag inte vet om men i mina trakter där jag bor är det bara stångresning och ålänningens sång, sedan åker var och en hem eller bort och har trevligt med vänner och bekanta. Ungdomarna brukar samlas och festa till det ganska ordentligt men det hör liksom till midsommarn vad det verkar.
Glad midsommar!Sitter hos en kompis i göteborg och gottar mig ;)
/Christine
Glad midsommar dag får väl jag säga.
Inte så glatt för min del, sitter på jobbet och har jobbat hela natten lång. Hoppas ni andra hade en finfin midsommar!
Det är ni ju värda 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Hoppas ni alla hade en skön midsommarhelg!