Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 3605 ggr
kristinah
0

Trevlig Midsommar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevlig Midsommar önskar Joppe. Bilden tagen med mobilkamera. Nokia N95

kristinah
0

Trevlig Midsommar önskar också Jomsan. Även den bilden är tagen med mobilkamera. Jag har ju liksom inte systemkameran tillhands alla gånger. Så här bra sällskap hade jag själv då jag låg på soffan med 39° feber tre dgr.

F4353453
0

GLAD MIDSOMMAR!

Vår midsommar kommer att bli extra glad då vi på midsommardagen hämtar hem vår lilla kattunge.

Mollsan
0

GLAD MIDSOMMAR önskar vi oxå! Smilla m ungar (Doris o två små namnlösa än så länge)

Joppe e så fin, ser precis ut som hemlösisen som jag håller på att bygga upp ett förtroende med;)

#1 åh, Jomsan ser precis ut som vår älskade Elvis som lämnade oss i januari. Nu kom tårarna. Vi saknar honom varje dag. Din lilla Jomsan e säkert lika härlig som vår lilla kille var;)

#2 Lycka till med lilla kissen! Grattis!

Kram till Er alla!

fillen
0

trevlig midsommar från mej och mina små =)

kristinah
0

#3 Lycka till med hemlösisen. Ja, Jomsan är en underbar liten varelse som just nu ligger bredvid mig på tangentbordet. Tröstekramar till dig med anledning av saknaden av er vän Elvis.

Titti
0

Önskar också alla en Trevlig midsommar

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=a07aa3df-aeb3-4b4c-9135-497d6ac6d322&Filename=trevlig midsommar.JPG)

Titti och Vimsan

kristinah
0

Vad fin hon e din Vimsan.

SallyB
0

Glad midsommar härifrån HQ.

isa
0

Trevlig och glad midsommar till er alla önskar isa och LinaGlad

milliz
0

Glad midsommar till er allaSkrattande

SallyB
0

Förresten - vilken fräck midsommar-flagg-mast-stång!!! ;)

kristinah
0

Det är en åländsk midsommarstång. Här får du en till man den är tagen ifjol men för det mesta ser de likadana ut från år till år, bara det att det är färska löv och nybundna midsommarkronor varje år.

SallyB
0

Imponerande :) Hoppar ni små grodorna och dansar runt som vi galna svenskar gör också?

kristinah
0

# 13 I Mariehamn har de en midsommarstång som är speciellt för barn och där är det små grodorna m.m. De större stängerna reses och man sjunger Ålänningens sång. Det kan ju vara att det är små grodorna på en del andra ställen som jag inte vet om men i mina trakter där jag bor är det bara stångresning och ålänningens sång, sedan åker var och en hem eller bort och har trevligt med vänner och bekanta. Ungdomarna brukar samlas och festa till det ganska ordentligt men det hör liksom till midsommarn vad det verkar.

ChristineL
0

Glad midsommar!Sitter hos en kompis i göteborg och gottar mig ;)

LindaKarlstrom
0

Glad midsomar! :D

LinaK
0

Glad midsommar dag får väl jag säga.
Inte så glatt för min del, sitter på jobbet och har jobbat hela natten lång. Hoppas ni andra hade en finfin midsommar!

Det är ni ju värda Skrattande

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Pia
0

Hoppas ni alla hade en skön midsommarhelg!

hotty
0

Haha, Lite sent Glad midsommar hälsning från mina katter<3 Elviz och Herculez, Jag ahde det toppen satt hemma och myste med Familjen skönt det oxå ibland, <3