Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 3765 ggr
fillen
0

material till egen kattigloo?

jag tänkte sy en egen kattigloo. någon som vet vart man kan köpa materialet billigt? skumgummi, vadd och gossigt tyg =)

MonicaLagerquist
0

JYSK har både billig flees och billigt tyg.Skummgummi har dom också.

Stolt ägare till tre La permer

fillen
0

vad bra! tack! Glad

dara
0

vad kostar deras skumgummi? och hur tunna skivor är det? de får ju inte vara sör tjocka…

Signe-Jonna
0

Kattigloo skulle jag också vilja sy. Men det är nog för invecklat för mig, fick kämpa ju med burskynket bara.

fillen
0

så kände jag med, men det skadar ju inte att testa. =)

Signe-Jonna
0

#5 Det har du rätt i! Glad Har du kanske någon länk på nätet att rekommendera för att hitta "receptet" på en kattigloo?

MonicaLagerquist
0

http://www.janitasdesign.com/softspot/

Gå in på Kattpyssel tips.

Signe-Jonna
0

#7 Tack!

Ledin
0

ja jysk har allt möjligt till sånt här :) Ska du göra en så gör 2 om du har flera katter :)

Ledin
0

# 7 oj där va det många fina tips :) jag kan tillföra ett till du kan skapa en hägmatta till antingen klösmöbel lr till utställningsburen

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Skumgummi kan ju vara rätt dyrt, man kan ju kika på en tunn skumgummi madrass att köpa istället. Vadd använder jag till leksaer 12 kr sovkuddarna på Ikea, vet inte om man kan få vadd billigare än så :-)

Lycka till

fillen
0

11# köper du kuddar och tar ur vadden från dom? eller vad =D

MonicaLagerquist
0

Vadd köper man väldigt billigt på IKEA antingen deras täcken som heter GRÄS eller kudden som heter GRÄS.Kudden kostar tolv kronor och täcket 28 kronor.

Skummgummit på JYSK kostar 140 kronor eller något liknande då är det 80X200 cm och 3 cm tjockt.

fillen
0

okej! tack! räknas det som billigt eller dyrt för skumgummit? =)

MonicaLagerquist
0

JYSKs skummgummi är nog det billigaste man kan få tag på.Möjligt att man kan beställa över nätet men då tillkommer ju ofta frakt och sen brukar det finnas ett minsta belop som man måste köpa för.

fillen
0

okej, tack så mycket Glad

[Daisy-Moa-Elsa]
0

#12 japp, exakt så, vanliga sovkuddar. Är nog de kuddarna som #13 skriver om även om jag aldrig tänkt på namnet.

fillen
0

tack =)