Agrias filmtävling!
På Agrias hemsida pågår en omröstning om vilken katt och hund som ska få göra en reklamfilm.
Det finns en Sibirisk katt som heter Kazak med där. Han har lärt sig flera olika kommandon genom clickerträning. Men tyvärr var ägarna utomlands när audition var för finalisterna. En kompis till ägaren var med Kazak vid finalen. Jag röstar på Kazak, vem röstar du på?
Jag tror att han skulle fixa reklamfilmningen galant om han vann och ägaren är med istället.
jag ska rösta på Kazak :D Har läst om tävlingen på sibir-forumet =)
Jag skulle helt klart rösta på Olle!
(Fast det kanske beror på att det är min lilla kisse) 
Olle är ju bara sååå duktig
Han fick min röst 
Ni vet väl om att man får lov att rösta på en hund OCH en katt på samma dag?
Medarbetare på jack russel terrier
Hihi, han tackar för komplimangen och för röstningen ^^

Jag röstade på Olle.. Han e ju bara för söt =) o begåvad.
så min fråga e hur har du fått han till att kunna allt det?
#5 Tackar :) Han har ett jävla humör och är envis som en åsna, och har massor energi över för det mesta.. Började lära honom sitt, ligg och vacker tass när han var kattunge. Sen har det varit lätt att lära honom nya saker, bara jag som har dåligt fantasi. Tränar gör jag inte så ofta, han minns ändå.
Och sen har jag hur mycket tålamod som helst när det gäller djur..och det måste man ha. Det hjälper inte att tjata, jag använder mest tecken med handen när jag vill att han ska göra något. Vill de inte så är det så. ^^ Sen så använder jag mycket av tricksen i vardagen.. sitt och stanna är bra när sele ska tas på och av osv.

Hemma hos oss är det tvärtom. Min katt har dresserat mig till att ha upp godis, sätta på vattenkranen i badkaret eller i diskhon, öppna balkongdörren, följa med honom ut och hålla i kopplet, hjälpa honom upp till tredje våningen i linneskåpet och ha upp kallt vatten i muggen på köksbordet ungefär var tredje timme!!! Är det någon mer matte eller husse som blivit dresserade av sina katter?
P.S. Jag har naturligtvis röstat på Olle!D.S.