Hmmmm ? ;)
Jag kom precis på Valentine med att sitta på köksbordet och käka ur salladsskålen! När jag frågade vad han gjorde så fick han riktigt brotton mer från bordet, spralade iväg två mattor och gömnde sig under skohyllan och ljamade. Han vet så väl vad han inte får och får göra :P
Så då ställde jag ner salladsskålen vid hans matplats, jag vill inte precis äta den nu :P Jag fattar inte, han hade inte rört köttet men salladen skulle han ha Oo
Du får göra som jag gör :) jag ger mina missar lite salladsblad som är vältvättade 2 äter lite av det iaf. Nu får mina missar gå ut så dom äter lite gräs ute det kanske e det din behöver lr vill ha ta in lite gräs å testa :)
Vad kul, man kan aldrig ana vad katten gillar XD. Men många katter vill ju ha lite grönt i sig. Testa att köpa kattgräs. Många av våra katter har gillat det (dock inte Minya.)
Han äter inte gräset som växer ute, men mammas plastgräs vill han allt äta upp :s XD
jag vill oxå tipsa om att du kan odla lätt genom sätta lite havre,korn billiga å lika "goda" för mjuarna. Och sen finns det olika gräs ser att katterna jag har äter på dom grövre inte det vanliga gräsmattegräset allså :)
Sugen på grönsaker ju ;)
Min ena kisse sover bara i kattgräs, hon äter det inte :S