Dagboken
Som några kanske upptäckt strular det f n med att publicera dagboksinlägg här på iFokus. Det är uppmärksammat och arbetas med. Ha tålamod så är det nog ordnat så snart som möjligt med andra ord…:)
Under tiden så tipsar jag om att den som lider av omedelbar skrivklåda - tro mig jag förstår precis…:) - skriver i Word och sparar för att senare kopiera in texten i Dagboken.
Ja överhuvudtaget så är det ett hett tips att alltid skriva i Word och spara, det är inte helt ovanligt att man själv fjantar till det och gör något fel vid publiceringen… *säger jag av personlig erfarenhet…*
Hej pia!
Jag gör ofta så när jag skriver ngt, sedan kopierar jag det till wordpad, om det skulle bli ngt "strul" eller så, så har man ju det sparat sedan och kan kopiera över det dit man vill ha det så att säga!
Oxå ett tips!

Det stämmer verkligen att det är lätt att klanta till det när man skriver on-line! Vad gäller e-post så använder jag numera Gmail till all korrespondens men även när jag skriver utkast till olika jobb. Gmail spar automatiskt det man skriver med jämna mellanrum, inte dumt alls. Ofta finns det ju ingen anledning att veva igång en "riktig" ordbehandlare (och det man spar på nätet finns ju tillgängligt överallt när andan faller på).

Tack för fler tips!
#2 Fast jag tycker så mycket om Word att jag alltid öppnar det ändå…:)

Så där ja, nu tycks det fungera igen!