God morgon 26.7
Sitter alldeles ensam på ÖNH-pkl idag och resten av veckan. Tack och lov kan jag hjälpa till att skriva journaler från andra avdelningar som har massor att skriva. Ganska skönt att vara tillbaka på jobbet men lite onödigt varmt.
Igår var jag på Rockoff, - min yngste son och hans flickvän tyckte att jag vill gå och lyssta på Björn Rosenström. Inte riktigt min stil men ändå helt ok. Han fick verkligen publiken med sig. Ångrar mig att jag inte var och lyssnade på Ulf Lundell kvällen före. Idag är det nog bara arbete som gäller och då jag kommer hem har jag disk att ta vara på (hann inte diska igår
) Sen ska jag ta en promenad om vädret håller i sig. Håller på få kameraabstinens, har inte tagit ngt foto på flera dgr. Ha en bra dag alla. Nu ska jag jobba. Hej svejs.

Nog är det ganska skönt att jobba ensam på sommaren, det brukar bli en hel del gjort i lugnare miljö…:)
Själv har jag haft en dejt med en kompis på sta'n, passade på att leta efter en frackskjorta som jag såg på semestern men i helt fel storlek. Jisses vad coolt det var när det var 50% på rean och jag hittade den!! Plus ett par linnen och en sjal. Riktiga kap minsann…:) Sedan åt vi lunch på Hurry Currys uteservering - gott!
Köpte ett par backar på IKEA på hemvägen, för att stuva ner ännu mer prylar som ligger och skräpar… Och så blev det en massa frukt på Coop, för nu tänkte jag börja fixa lite härliga fruktsmoothies igen!
Nu skall jag bara ta det lugnt ikväll, Miss Marple på TV för lite engelsk mysrys.
Jag undrar om det är så mkt turister på sta'n som det verkar egentligen, eller om det är sthlmare som bara blivit virriga av värmen…:)