Klätterträd med rep
Ni som har klätterträd/klösträd som har rep (nu menar jag inte repen som är lindade runt "stödbenen", utan såna som hänger som katten kan klättra i), hur är repen fästa på ställningen? Jag ska nämligen få hem ett klätterträd, men det har inga rep, så jag tänkte att jag kanske kunde sätta fast egna om det går. Visa gärna med bilder. Eller om ni tycker att det är en korkad idé, eftersom katterna inte bryr sig om repen ändå, skriv. :)
hmm jag fattar itne hur du menar det e allså inte nogått rep som ska vässa klorna i lr? Du menar som ska häga mera hmm vet inte hur dom ser ut kan man inte borra hål i å göra en knut över så den sitter fast på det viset. Men jag har ingen klättertäd med rep som häger bara virad runt, ska göra ett eget runt en pelare då kommer jag ta heltäckningsmatta lr en enfärgad gångmatta allså sånt katter brukar klösa på å sätta fast i en stålpe som är undet trappen. Sedan vill jag göra egna hängmattor o mys-krypin å det vet jag hur jag ska få till men en symaskin är ju bra å ha :)
Jag tror hon menar ett sådant rep som finns på tufvan´s bild på deras klätterträd :) länk Bild lånad av tufvan från tråden "Billiga och stadiga klösmöbler … Var ???? Hjälp!?" här inne på katter.ifokus.se-
Medarbetare på jack russel terrier

#2: Ja precis! Som det som hänger från den översta "liggplattan"på bilden. Om nån har nåt tips om hur man kan fästa det..