Godmorgon 14 Juni
Godmorgon..
Idag är det skolavslutning. Äntligen :D.. Känns som alla redan har slutat, dom flesta har väl redan gjort det också.. Jag hoppas det blir svalare än igår annars kommer jag smälta bort då vi ska vara ute :P
Sen ska jag väl ta det lungt, det var tal på om jag och några kompisar skulle gå ut men tror inte det blir nåt..
Hoppas ni alla får en bra dag! :D
//Jenny
God morgon! 
Oj, vad svettigt det var då man vaknade idag. Men, jag ska inte klaga på värmen. För, jag har längtat så efter sommaren, ju. 
Idag åker vi och hälsar på min mamma i sommarstugan, ute i Roslagsskogarna.
*önskar er alla en underbar dag* 

#0 , jaa, vi slutade i fredags :P
Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, rida senare ikväll iaf.. annars har jag inte en aning ^^
Hoppas alla får en bra dag i solen/skuggan idag ;)

Vi hade skolavslutning igår och eftersom jag jobbar på en skola är det väldigt avslaget idag…
Skola utan elever (några fritidsbarn bara)….vilken framtidsvision…lugnt och skönt!!!
#2 Ja, jag säger juh det alla slutar tidigare än oss och så börjar folk senare än oss :/
Idag var det som tur är inte lika varmt som igår så det var helt ok att sitta ute. Det var ganska trevligt på avslutningen, var ett band och så sjöng vår lärare för oss :D. Hon ska btw iväg på turnè nu ;P
Ha en fortsatt bra dag! :D

Vad kul att du startade dagens tråd, Jenny!
Sommarlov, det låter så skönt det, man blir lite vemodig när man tänker på det nästan…
Idag har det mest regnat här i Sthlmstrakten, men det är ganska varmklibbigt i luften ändå, men växter och natur mår så bra av det, det är skönt med lite vatten från ovan ibland:)
Trevligt sommarlov till Er alla som har sådant. Jag arbetar nästa vecka till, sedan har jag semester. Skall åka med yngsta sonen till Borlänge och hämta en hundvalp. (Mymlan)

#4 :P