Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1216 ggr
Pia
0

Apropå klätterställningar

Hittade ett gammalt visitkort om klätterställningar, kikade in på sajten och upptcäkte en hel del tjusiga (och pris därefter) klätterställningar och klösträd i diverse modeller från gigantisk till liten.

Leverans på utställningar samt i Skåne. Kolla in på

www.katz.as

och hitta din favorit!

Pia
0

En riktigt kunglig klätterställning, Sultan

Fler bilder

Pia
0

Eller om man inte har utrymme, varför inte integrera ställningen med TV:n…?

TV-Zeus

Pia
0

Eller en liten Bertik, för det lilla katthushållet. Prisvärd tycker jag.

SallyB
0

Och en liten Sultan kan få pryda mitt hem :) Fast vete17 om jag skulle vilja ha en tv-bänk som klätterställning. Undrar hur pass den säljer?

cat-malou
0

Tyckte faktiskt TV-ställningen var smart så till vida att då kan man ju titta på katterna istället när programmen är för tråkiga… Fast å andra sidan så brukar väl oftast katterna ligga i knät när man tittar på TV så då blir det ju inte så mycket roligare…Fundersam

Engla
0

Vilken cool sida! Wow, jag vill ha! Är det någon som har köpt från dom?

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

jessicakarf
0

Mycket fina grejor! Gillade tvbänks-klätterträdet! Och sofforna! Blev lite sugen på att göra ny burklädsel…

flamingooo
0

jag kommer inte in på sidan =(

Kronängens
0

Jag kommer inte heller in, inte på några av länkarna. Konstigt för det verkar som om flera gjort det förut.

[Vetauriel]
0

Kommer inte heller in :(

Sessan1
0

:( Kommer INTE heller in på ngn av sidorna!

Sidan kan inte visas!

cat-malou
0

Jag googlade på det och hittade den nya adressen

http://www.katz.dk/Indhold.htm

De har slutat sälja klösställningar men har en länk till en butik i Danmark som har dem.

Pia
0

Inlägget är ju från 06-09-23 dvs över ett år sedan, så att länken har ändrats är inte så märkligt kanske…

Nya adressen hittar ni i #12 - jag skall ändra adressen i inlägget vid tillfälle.

Kronängens
0

#13 Hoppsan, det förklarar ju ett och annat. Jag såg inte att det var ett gammalt inlägg.