Apropå klätterställningar
Hittade ett gammalt visitkort om klätterställningar, kikade in på sajten och upptcäkte en hel del tjusiga (och pris därefter) klätterställningar och klösträd i diverse modeller från gigantisk till liten.
Leverans på utställningar samt i Skåne. Kolla in på
och hitta din favorit!

En riktigt kunglig klätterställning, Sultan

Eller en liten Bertik, för det lilla katthushållet. Prisvärd tycker jag.

Och en liten Sultan kan få pryda mitt hem :) Fast vete17 om jag skulle vilja ha en tv-bänk som klätterställning. Undrar hur pass den säljer?
Tyckte faktiskt TV-ställningen var smart så till vida att då kan man ju titta på katterna istället när programmen är för tråkiga… Fast å andra sidan så brukar väl oftast katterna ligga i knät när man tittar på TV så då blir det ju inte så mycket roligare…

Vilken cool sida! Wow, jag vill ha! Är det någon som har köpt från dom?
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Mycket fina grejor! Gillade tvbänks-klätterträdet! Och sofforna! Blev lite sugen på att göra ny burklädsel…

jag kommer inte in på sidan =(
Jag kommer inte heller in, inte på några av länkarna. Konstigt för det verkar som om flera gjort det förut.
Susanna
Kommer inte heller in :(
:( Kommer INTE heller in på ngn av sidorna!
Sidan kan inte visas!
Jag googlade på det och hittade den nya adressen
http://www.katz.dk/Indhold.htm
De har slutat sälja klösställningar men har en länk till en butik i Danmark som har dem.

Inlägget är ju från 06-09-23 dvs över ett år sedan, så att länken har ändrats är inte så märkligt kanske…
Nya adressen hittar ni i #12 - jag skall ändra adressen i inlägget vid tillfälle.
#13 Hoppsan, det förklarar ju ett och annat. Jag såg inte att det var ett gammalt inlägg.
Susanna