Problem
Kan någon svara mig på varför jag inte kan kommentera inlägg.
Jag får bara "fel på sidan"
G
jag testar här då, får se vad som händer!
nä, här hände det inte så, som du beskriver rubeling!
Kanske ngt tillfälligt?
Jag får väldigt ofta upp en gul sida där det står "Server error in application" å det gäller på alla de fem ifokussidor jag är aktiv på :P Ibland kommer de inte upp på ett bra tag, men ibland så ofta att jag inte kan va inne nå mer på ett tag, för det blir rätt irriterande :P

Stabiliteten på nätverket är inte alltid optimal. Men när det dyker upp sådana felmeddelanden, kopiera dem så de kan vidarebefordras till de som har hand om sådant. Du kan pm:a någon Sajtvärd eller Medarbetare, eller själv leta reda på någon av grabbarna.
#5 Okej. Ska göra det nästa gång.
hur vet man vilka som är Medarbetare på respektive ifokussait om ngt problem skulle uppstå med saiten? Vilka som är världar får man ju veta när man går med som medelm, men Medarbetare?

Uppe i menyn finns ett alternativ som heter "Om sajten" där en presentation av den sajt man är inne på finns. De flesta har där skrivit vilka som är Medarbetare (just nu finns det ingen bättre variant, men det kommer nog så småningom). Här på Katter är det Anne och jag som är Medarbetare, och Pia är såklart Sajtvärd.

Bra informerat, kemikal!
Och ja, de flesta sajter brukar ha all information om värdar och Medarbetare på just sidan "Om sajten".

Hoppas det fungerar för dig nu, rubeling?
jaha man är ju blind! den menyn hade jag glömt :(

#11 Ingen fara :)