Det gör så ont
Det gör så ont i hjärtat att det inte går att beskriva.
Jag fick lov att ta bort min älskade hund idag som jag har haft vid min sida, i vått och torrt, i tolv års tid.
Hennes lilla kropp orkade inte längre och det var dags att säga farväl till varandra.
Även om jag vet att det var ett rätt taget beslut så gör det så ont att vår tid tillsammans är slut.
Åh, lider med dig :( Tog bort våran 13-åriga hund för ett par veckor sen. Den går inte att beskriva känslan och tomrummet som blir.
Beklagar 🌺
Vet hur det känns och förstår din sorg. 🌺
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//

Beklagar.
Har tagit bort två katter senaste månaden
Stolt ägare till tre La permer

🌺
beklagar 😕 jag vägrar ens tänka på det faktum att de inte lever för evigt förrän den dagen det händer, tanken är för skrämmande och gör för ont så jag förstår att det är jobbigt just nu.
Jag beklagar också. Förstår att det måste kännas jättejobbigt! 😕 Tolv års nära vänskap är lång tid och det kommer man inte över bara så där, sorgen får ta sin tid.
Beklaga!
Ja det var riktigt jobbigt även om vi visste att denna dag skulle komma inom relativ framtid. Vi hade hoppats på att hon skulle orka med över sommaren men det ville sig inte.
Men hon fick ett långt liv, och jag trodde vi skulle få lov att ta bort henne redan för två år sedan då hon var jättesjuk. Men hon återhämtade sig bra och skruttade runt här i två och ett halvt år till.
Men det är så tomt och tyst utan henne.
Jag beklagar sorgen. 😕 Jag vet hur det känns.😢
Idag hade hon fyllt tretton år om hon hade vart kvar.
Idag krockade jag bilen också. Börjar nästan tro det är ett dåligt omen.
🤗
Jag beklagar.🤗
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Beklagar sorgen🤗