Gråter...
Så här illa har alla våra hemlösa fyrbenta vänner..Och nu kommer hösten och kylan smygandes..Lider med alla hemlösa småttingar där ute. Länkar till ett mycket rörande klipp som beskriver hur dom egentligen har det:
Ååå, får ont i magen av det… Tur att h*n fick ett hem:) Men tänk hur många som det inte slutar så där bra för:,(
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Ja det är många som tyvärr inte får ett lyckligt slut..😕
Önskar att jag kunde göra mer för våra hemlösa djur än vad jag gör.
Har tagit tre katter från katthem och är volontär på det katthemmet sedan februari, det är min mamma också.
Önskar innerligt att det fanns mer jag kunde göra, än att hjälpa de katter som kommer in på katthemmet att hitta eget hem och lämna sin plats åt en ny kissekatt..
Jag uppmanar alltid folk att kastrera sina katter för att det inte ska bli ännu värre..
Jag har sett nästan alla videoklipp som Eldad har lagt ut. Fy fan alltså vad dom har filmat och gjort mycket gott! ❤️
De vet verkligen hur man redigerar med musik och så, så att det blir ännu sorgligare :(
Ja tänk om man kunde få fler folk att hjälpa till.. då hade man kunnat gjort så mycket mer. Om alla tog sitt ansvar så hade så många djur sluppit lida.
#4 Ja all hjälp skulle verkligen behövas…:(