Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1170 ggr
Sarafroderberg
3

yeowww catnip

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag måste bara få hylla yeowww catnip. Mina katter är inte så förtjust av leksaker, kanske för att de är ute och förlorar sin energi där. Men yeowww catnip är verkligen deras favorit sak. De blir helt till sig och de blir super glada när man kommer med en till dem. 

De kan ligga jätte länge och suga på dem, krama dem eller leka och slänga den och sig själva överallt. Kattmyntan i denna leksaken är verkligen en favorit, alla annan kattmynta är värdelös för mina katter.

Ända "problemet" är att de är rätt dyra, men vad gör det om 100år 🐱

Tycker era katter om dem eller andra saker?

MVH Sara 

Sarafroderberg
1

GOTT! 🐱

MVH Sara 

Jessicahagstrom94
0

Aldrig provat såna där men det låter ju bra :) var har du köpt dessa?

Sarafroderberg
0

Finns nog i de flesta större djuraffärerna. Som tex arken zoo och djurriket.

Har testat det på många äldre katter också som inte brukar leka, men de gör det med dessa. =)

Jag köper de som ligger i en burk med tre leksaker i. Tror det kostar ca 150kr men verkligen värt de! Finns även i många andra storlekar och former.

MVH Sara 

Brajg
0

Cigarren älskar mina illbattingar :)

Jessicahagstrom94
0

Jahaaa nu känner jag igen sakerna! såna där cigarrer finns det på katthemmet och är väldigt uppskattad :)

cBrodin
0

Våra katter älskar också leksaker från det märket! Tror vi har 6st sådana fiskar i huset, plus cigarr, banan, hjärta, pumpa m.m. Finns inga andra leksaker som är så uppskattade. :)

[Emma--]
0

Yes brukar köpa hem stinkies ibland. Dom håller ju bra, men kattmyntan är ju som starkast i början.

Bellbooh
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

En av mina katter fullständigt älskar yeowww catnip medan den andra tar det lite mer lugnt med kattmyntan. Har en video på när Yoko(persern) blir helt galen på yeowww men den har jag lagt i en annan tråd här på katter.ifokus så denna gång bjuder jag på en annan video där hon är mer avslappnad och min andra katt(birman) syns även där. Man ser verkligen skillnad på den effekt som olika individer får av kattmynta :) Just nu har jag bara en fisk och en regnbåge till katterna. Annars kan jag rekommendera nekoflies som inte är en kattmynta leksak men som är väldigt bra för deras jaktinstinkt.

KnasigaEllinor
0

Testade sådan till min gamla katt, han låg bara och njöt av lukten och gnuggade huvudet mot den, samt dreglade så mycket att jag fick torka upp en pöl efter honom när jag hade tröttnat på hans beteende och tog bort leksaken från honom. Han blev inte så värst lekfull av den, hehe. Inte så sugen på att torka upp dregelpölar så han får den inte så ofta.

Sarafroderberg
0

#8 Nawe så söt!

MVH Sara 

kattig
0

kanske något att testa :D men förstår inte, e det samma i alla bara olika former eller är det nåt annat i några av dom?

Jessicahagstrom94
0

#11 Tror det är samma i alla bara olika former :)

Ska lätt köpa när djuraffären får in!