Tillit
Otroligt fin bild!
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Åh vad fint!
Katten blottar strupen.
TS…Har du tatuerat hundstackaren ????? Syns tatuerade mönster precis över kattens huvud/nos …..
#4 Tror det är täcket inte hunden :)
TS. Ber om ursäkt , ska inte anklaga dej :-) Jag såg nu att det var nån filt ?? Sorry..
Jag har VERKLIGEN inte tatuerat min älskade hund!!!
Dessa är mina barn då jag inte kan få några egna.
Usch. Blev ledsen nu.
Hälsningar Anna med pälsklingar!
Klickar man på bilden så får man en förstoring och kan se att det är en filt :)
Jättefin bild på dina älsklingar! Underbart att de trivs så bra ihop och känner sådan trygghet och samhörighet trots sina olikheter! ❤️
Sajtvärd Katter iFokus
ja tack, för detta är en av de finaste bilderna jag lyckats ta och en filt ska inta förstöra den. Detta är ren tillit och vem tatuerar sin hund?
Detta är min nioåriga italienska vinthund jag tränar freestyle med. Finns massa bilder på honom.
Snälla respektera min "konst". =) Älskar att fotografera, här kommer en helbild på honom!
"7 Jag ber om ursäkt att jag var lite för snabb……Hade jag tänkt mej för , hade jag så klart förstorat först ..Men jättefina bilder i alla fall och vacker vovve
Det är ingen fara, men tanke på vad folk gör mot djur nuförtiden så vet man aldrig. Men jag är verkligen inte en djurplågare.
Tsck för att du skrev igen. =) Det vart bra.
Den sista bilden visar verkligen hur mycket de gillar varann!
Ändå har jag två katter till, huskatter =) Minst lika älskade! Finns bilder på dem här nånstans=)
Det är lugnt Anna … Inser man att man begått ett misstag eller ofrivilligt sårat någon så SKA man be om ursäkt . Men anledningen är att jag precis innan satt och läste om nån som "tattat" sin hund och läste din tråd direkt efter ….. Och såg då "tatueringen" som inte var vad det såg ut som☺️