godmorgon 24 juli
Idag vaknade jag tidigt fast jag har semester.. var o kollade på bilar igår hittade en jag vill ha..
Igår hämtade jag hem katterna.. Puma var inte glad att se mig hon surade o la sig under sängen..Zorro var lite goare.. sen åkte jag o min bror iväg o kollade bilar o sen när jag kom tillbax igen så var Puma goare…
när jag kom hem i min lägenhet så blev det kaos.. Zorro hade ätit en växt hos mamma som han kräkte av o sen på vägen hem hade nån bajat i transportburen o Puma passade på att kräka hon med.. jag fick ta en våt handduk op torka av dem o Zorro blev jätte arg men rena blev de o nu e de så goa o jag e jätte glad att de kommit hem igen

Va skönt att sötnosarna har fått komma hem igen! Fast de kanske inte ville hem riktigt ännu 
Själv ska jag gå på ännu en söka jobb kurs. Det blir nr 14 i ordningen. Vad tror de att jag ska få ut av detta? Känns som om jag skulle kunna leda en kurs själv. Jag vet hur man söker jobben, men har inte tillräcklig erfarenhet eller utbildning för att få dem!
Nåja katterna verkar trivas när de får lägenheten för sig själva. Och det är ganska mysigt när de kommer och möter mig med ett långt utraget jamande när jag kommer hem. Jag vet, det är inte mig de saknar… De är bara ute efter mat och godis
Men det är ändå trevligt. Nu ligger de på sängen och snarkar och bara väntar på att jag ska gå…
Ha en bra dag allihop!