Klösträdet är i bruk
Så härligt för kissen att få ett nytt roligt träd!
Fin! Men ser att du följde bygganvisningarna strikt =)
Skulle tex flytta upp liggkorgen så högt upp du kan tex flytta den till vänster om kattens tassar på bilden . då kan hon ligga i korgen o titta ut genom fönstret samt att korgen då inte är ivägen när man går vid dörren. En annan fördel är att då blir det en längre klösvänligare pelare nere vid golvet =)
Kattern vill ha höjd så när korgen är vid golvet sådär så är det ytterst sällan de används. Höjjer man upp den så blir det vips mest poppis plats i hela ställningen.
/Fridaybrew
#2 Han är inte någon korgkatt, de används aldrig oavsett vart de sitter. Korgarna på vår tak ställning som satt riktigt högt gick alltid orörda.
Ska dock placera hans bädd som han använder flitigt på någon av våningarna när den är tvättad, blir nog bredvid huset han sitter vid på bilden.
Tjusig kille som spanar in sitt revir!
Medarbetare Hittekatter iFokus
Vilken fin klöspelare, din superfina katt ser så nöjd ut!!! Vart har du köpt det???
///Mickan
#5 Nordens Djurshop.
Nu har vi haft ställningen ett tag och han har favoritiserat den. Hans favoritplats på den är hylland under honom på bilden dvs den hyllan som är mot samma vägg som tavlan, där sover han ofta. Han brukar också jaga sina kattmynta möss i ställningen samt sin Kong Kickeroo, han kastar upp leksaker och slänger ner de igen för att dyka efter. Han är nöjd och då är jag nöjd. :)
OOOohhh men vilken stilig katt!!
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Vilken fin katt och klösställning!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Vilken fin klösträd du köpt jätte fin katt ni har man ser ju tydligt att han trivs med sin nya klösmöbel o kan titta ut där med genom fönstret 👍