Utställningar i Skåne?
Jag och en vän har djurfotografering som en stor hobby och söker lite utställningar och tävlingar att fotografera på. Vi tänkte erbjuda studiofotografering på utställningarna. Men då har vi ett problem. Vi vet inte var och när det finns utställningar här i Skåne.
Någon som skulle kunna tipsa om någon utställning eller vet var vi kan hitta detta? Gärna västra skåne. (Malmö, Lund, Helsingborg ex.)
Tack på förhand! :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Det är jag som är vännen!
Så sätter ett tassavtryck här så jag också kan se 
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com

http://www.quinoas.com/utstinbjudan.html
Gå in på länken - där ligger alla utställningar i Sverige.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
#2 Tack så mycket 
Det finns inte några sk. "lokala" mindre utställningar man kan kika på? Hittar nämligen inte så många runt helsingborg-malmö området. Har aldrig direkt varit på kattutställning så all hjälp är välkommen. Kanske finns PET bedömning för katter också t.ex.?
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com

#3 PET bedömningar förekommer men då under Kattens dag eller andra evenamang men är inte speciellt vanligt.
De flesta katter som ställs ut är sällskapskatter.
Stolt ägare till tre La permer
#4 Nu får du lära mig en sak till: vad är PET bedömning för något?
Medarbetare Hittekatter iFokus

#5 PET bedöming förekommer inom kanin,mus och marsvinsutställning bla.
Här kan du läsa om PET uställning på kaniner.
http://jattekanin.ifokus.se/discussions/4f359be0d3b4fd5c0a00185a-stalla-ut-i-pet-utstallning
På kattsidan är det som att jämföra med Kattens dag när någon kunnig person som kanske inte är utbildad domare bedömmer katter som folk ha med sig.
En väldigt informell utställning .Inga cert delas ut och man kanske mer inriktar sig på vackraste färgen,längsra benen största öronen osv.
Stolt ägare till tre La permer
Tack! Du ger alltid bra svar när jag kommer med okunniga frågor.
Medarbetare Hittekatter iFokus