ny kisse!
Jag är så glad just nu vi åkte en 12 timmars resa för att se om min pappa och bror tålde sibirisk katt och det gkorde dom så nu här i mitt rum har jag lilla mabrigas Matt han är ju så charmig och snäll men han är lite blygg och jag får inte komma närmare än ca 3 dm. han har lekt som en tok med mig han jagade en fjäder på en tråd och pinne det tyckte han mycket om och gjorde i en halv timme!
stort tack May-britt för denna fina kattungen!
Lägg gärna in bilder! :)
I can't drown my demons, they know how to swim.
det ska jag men just nu är det lite svårt han gillar inte min mobil/kamera! :)
Åh vad roligt grattis! Har också en sibirisk katt! helt underbar ras! :)
Ja dom är helt underbara! Han har gått framåt imorse lekte han med mig i sängen och sedan en halv timme i knät! Det var så mysigt, han kommer oxå när man ropar! Då hoppar han upp i sängen, han är min första katt faktiskt och livet med katt har varit underbart!!Jag är helt totalt in love han är så charmig och har mycket humor! Ja kärlek vid första ögon kastet!
Va roligt att ni hittat en katt som alla tål :) Hoppas det fortsätter så.
Får vi se en bild på sötisen? :)
Självklart kommer en(eller flera) bild på sötizen idag men det blir lite senare!
Det funkade inte med bilderna men om ni har instagram så sök då på Franz_instagram där finns det några bilder på honom! :) och vadhan och jag hittar på
Vilken liten sötis.
#9 tackar! :)
aww :)
I can't drown my demons, they know how to swim.
Såå söt!
#11 #12 han tackar och bockar! :)
#8 Man kan inte bli annat än tokkär i den lilla pälsbollen!
Medarbetare Hittekatter iFokus
#14 tackar det kommer mer blider imorgon ;)
Grattis till den fina katten! Vad kul att ni hittat en katt som fungerar trots allergi i familjen. 
#16 tack! Ja det är ju jättebra vi har ju längtat efter att ha katt väldigt länge så…… det känns super bra! :)