Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 720 ggr
Toxics
0

sista inlägget

Ja, då handlar det om mat igen! Men efter svar på den här så tror jag att jag har koll på det mesta! Men, på mjauburkmat så står det att den ska förvaras i kylskåpet. Max 8+ Men så står det att det ska serveras rumstempererat. Ska jag då låta det stå framme en stund innan jag ger det till Bella? Eller ska jag ha burken i skafferiet? Hur gör ni? :-) Tack för svar :-)

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

ElinaPersson
0

Oöppnad burk = skafferiet

Öppnad burk = kylen

Katten kan ju vara känslig om den är kall men de är ingen fara, bara ställa fram, hon äter när hon äter Glad

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Toxics
0

Tack så mycket!! :-)

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

MonicaLagerquist
1

Man kan om man har en hungrig katt och kall mat värma lite vatten och röra i den kalla maten.

Stolt ägare till tre La permer

shamz116
0

Efter jag öppnat burken så får han kylskåpskall mat, min katt bryr sig ingenting om det e rumsvarmt eller inte.  om du märker att din katt e kräsen när de gäller det så värm några sec i micron bara:)

[eskils]
0

Man kan värma skålen med varmvatten innan man lägger i den kalla maten.