Bozita
Hej alla! jag har en annan fråga.
Vart köper man Bozita blötmat billigast? Vart handlar ni? kollat några och hemfoder.se verkar bäst..eller vet ni någon som har samma utbud billigare?kan man få såna flak om man går till vanlig djurbutik också?
Jag köper på Granngården men vet att det ska gå att beställa hem också ifrån någon sida där man köper olika kattsaker bland annat. Jag är lite dålig på det dock. Har inte kollat in de sidorna än.
Ja, på hemfoder.se hade de massa annat me kanske va den du tänkte på då?
Jag såg den sidan när gick hit eftersom de gjorde reklam. den verkade seriös o de hade stort sortiment + billigt. de va de ja gillade.tex 16 bozita 370 gram för 169 kr. Det måste man väl säga är bra pris? jag kollade granngården men Bozita var mycket dyrare där,samt mycket var slut på lager.
På animail.se så kostar 16st bozita av samma sort 168 kr.
En hel krona billigare
.
Haha! okay.
Hur rekommenderar ni att man ska köpa på sig så mycket så man går över fraktgränsen, alltså 500 kr?? Det blir 3 flak med 16 förpackningar isåfall..
Man kunde ta med eller utan kvittens, vad rekommenderar ni?Hemfoder rekommenderade utan.Jag förstod inte riktigt vad som menas?:/
Bromma zoo (www.zoomarknad.se) har juasrnu 10 st för 79.90 Att ta utan kvittens betyder att de får lämna paketet utanför din dörr utan att du skrivit på mottagningen. Bra om de kommer när man inte är hemma.
/EvaS
S*Capsicum´s www.capsicumcats.se
EvaSe okay tack för tipset! ska absolut kolla det. nu i början när jag ska ge vill jag blanda sorter så ska se vart det blir bäst kan inte köpapå stort lager än när jag inte vet vad han gillar och tål.
Ok. Hur är det när man bor i lägenhet med trappuppgång, kan de ställa den utanför ändå?men de försöker väl att ringa på först?de ringer inte innan eller när de kommer då? haha får hoppas ingen granne tar maten av en!
I tråden "Kattmat online…" har jag gjort lite jämförelser på några produkter - även Bozitaprodukter.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Wow du har verkligen ansträngt dig!! sparade den pdf:en du gjort..jätte gulligt av dig tack!
älskar såna här jämförelser då man kan se exakt.
#8 - Tack Shamz! :) Jag får mina ryck ibland. 
Nu är det ju bara några få utvalda produkter medtagna - men de kan ju ge en hint om prisläget.
Har tänkt att utöka listan så småningom också…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jag har beställt 2 ggr från hemfoder.se, bor tre trappor upp i lägenhet, o bara du skriver portkoden så har de bärt upp det o ställt utanför dörren :) Toppen tycker jag! Om man litar på sina grannar förstås ;)
Vi köper från Arken Zoo och köper alltid 16 stycken, minns int evad priset för 16st är. Vi köper enbart 16st åt gången, hämtar mer när det behövs men så har vi också bara en katt.
Andina: Ok du får gärna uppdatera mig :)
Akinna: Va bra.har ingen kod, däremot bor på 10 våningen:) ja jag tror ja litar på dom:)de tog ett par äpplen en gång som man fick av city gross utanför dörren(who knows vem!)…de skrattade ja mest åt..
vilka fina namn ni har förresten:)
RMSLiners OK ja det är en affär vi har här. tänkte köpa några stycken där innan jag köper på nätet ev..:)