Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 633 ggr
Shanea
5

Senaste påhittet

Nu har min katt Issa fått en ny vana jag skulle vilja dela med mig av. Förra helgen och denna har hon följt med mig hem till min pojkvän och spenderat helgen där (det är bara 10 minuters promenad mellan lägenheterna och hon verkar stormtrivas här). Naturligtvis har jag tagit hit henne i transportbur som nu står framme i hallen.

Idag när jag och min pojkvän skulle ut en sväng och höll på att klä på oss ytterkläder följde Issa med ut i hallen och kröp in i transportburen. Samma sak nu på kvällen då vi skulle ut och handla lite.

Så här har vi verkligen inga problem med att få in katten i buren, antar att hon förstått att i fall jag tar med henne i buren betyder det ju att hon får vara med, istället för att vara kvar hemma. Dock tror jag knappast att det är någon idé att ta med henne på en tur till Willys ;-)

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.

LoAEmma
0

Haha, gulligt! Min måste man pressa in i buren :(

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

AgnetaB
0

Ja det är roligt att de gillar buren! Jag var med 2 av mina till mina föräldrar idag för träning o den lilla går in själv då jag sätter fram buren. Däremot verkar hon ej tycka det är så kul att åka så förstår inte riktigt.

IceJossan
0

Hehe vad kul! Testa att ta ut henne på en promenad bara, i buren, det kanske hon älskar :P