Sover.
Vilket betyder att dom kommer vara vakna när jag ska sova. ><
En av mina sitter ute på balkongen och spanar, och den andra ligger och sover på dataskärmen :)
#1 haha men det är ju så det ska vara ;P
Lukas gör sitt bästa för att övertyga matte om att han kommer dö av svält vilken minut som helst. Tror minsann han har lärt sig att det är kvällsmat kl 23. :) Lova och Lia ligger ute på balkongen och håller utkik efter andra katter och igelkotten som springer häromkring.
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus
#4 haha ja katter kan verkligen låta som att dom håller på att svälta ihjäl :p
Mina jagar malar som kommit in när vi haft balkongdörren öppen.
Duktiga små ulltussar (;
Uppfödare av Radoll & Kurilean Bobtail Långhår.
http://piecesofarts.blogg.se
mina två pälshögar ligger och sover som stockar. Eller ja, den ena tvättar sig lite då och då, men verkar somna till mellan slickningarna 
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Sover ute i kattgården el inne så de kan vakna tiiidigt imorg o köra rallyyrace i sängen…
#4 Jag ser alltid till att det finns blötmat framme över natten så de ej väcker mig för det iaf.Torrfodret duger inte bara.
Sover. Lilltjejen i min säng, Lillkillen i mammas säng och Molly ute på altanen. xD
//Jessie
#8 Han får alltid lite extra blötmat så han har att smaska på under natten/dagen så han klarar sig allt. Han är dock bara en mage på fyra ben så han är konstant utsvulten, om man ska tro på honom iaf. 
Miffo ligger och sover i soffan med oss, Doris och Nils är ute och härjar. Dyker nog upp om en två timmar och väcker oss och vill in.

De sover för de har varit vakna hela natten o härjat bland annat hoppat på den stängda sovrumsdörren
Mina sitter och njuter av solen och tvättar varann :)
Mina två ligger och sover i soffan brevid datorn
vi har nyss (för ett tag sen) haft en liten mys stund.. De är alltid så gosiga när man vaknar 
Findus ligger utsträckt och sover på mattes sida sängen och Fia ligger och sover i soffan hehe Det regnar ute så dem vill inte gå ut helst ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Sheldon ligger i mitt knä invirad i en handduk efter att envisa matte har badat honom. Vaknade av att en liten lurvig bajsluktande sak var uppe och slickade på mig i ansiktet och märkte sedan att han hade bajs i pälsen. Som tur är så har han inte mycket emot att duscha utan sitter mest på golvet och kollar på mig när jag tvättar honom.
Nala ligger bredvid mig och sover som en stock 
Alice ligger i klösträdet och sover och Smulan ligger nog i garderoben och sover (hon har ett eget hyllplan där jag ställt in en kattbädd).
Bastian sover i sovrummet efter att ha busat en hel del med fjäderleksaken och laserpennan som jag skaffade hem idag. :)
Det var skojigt att se hur han direkt skulle ta fjäderleksaken då jag plockade den ur påsen idag. Jag lade den på bordet och vips var han där och sprang iväg med den till sovrummet.
Vilma har krupit in i en papperskasse och ligger där och lurar på Selma som roar sig för fullt med en liten papperstuss.
Han sover. Han fick nya leksaker idag så han har lekt hela förmiddag och sedan ätit och sen somnade. Efter att ha kissat i sängen såklart. Tur att han är så söt.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

mina hämtar sig efter bad och rakning :) det ska inte vara lätt att vara katt.
Stella är ute på musjakt och Spencer slickar i sig lite lövbiffbitar
Här börjar katterna ta det lite lugnt för kvällen. Lite konstigt eftersom vi varit borta större delen av dagen. Men dom kanske kommer leva om inatt istället. :P ska nog försöka få igång katterna lite innan jag ska sova. :)
Jag har precis lekt "studsboll i sko" med henne.
Nu ligger hon på rygg under rumsbordet och myser. ^^
Vettekatten vart mina är just nu haha :D
Våran dam har precis gått och lags sig med husse för dom har minsan varit uppe hela natten! Det har varit dator lan hemma hos oss och Mishi (katten) har övervakat så ingen fuskade och busade med spelarna så dom inte somnade i stolarna. 
Mina ligger och slöar nu på morgonen och väntar på att matte ska ta fram selarna för promenad. Dem får vänta lite till 
Mina har hunnit lägga sig och sova igen. Funderar på att städa lite snart och då brukar katterna vakna till och bli jättebusiga. Tills dammsugarmonstret dyker upp förstås! :P
sist jag såg dom var Hans i vardagsrummet och vilade på golvet, Lukas ligger ute på en stol på balkongen och sover, och Smille vet jag inte, men han sover nog på sin plats i soffan där hemma hos min mamma.
Mina är ute på balkongen och spanar på grannarna ;)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Tar över min lägenhet. :)
Miffo skällde precis ut mig efter noter när hon inte fick smaka på min grillkorv.
Doris och Nils ligger i soffan och tar igen sig.

Sitter på hyllan vid staketet på uteplatsen och njuter
. De älskar att sitta där ute vid den här tiden när det är lugnt och tyst och mörkt. Inte så lätt att se dem när man ska ha in dem heller. Två grå kissar kan göra sig osynliga i mörkret även på en liten innätad uteplats. Bara cremefärgade Frasse som syns.
Ligger och tjuvar värme under täcket hos dottern :)
Min lilla tjej ligger i mitt knä och kurrar (: Så fort jag slutar klappa så "gostrampar" hon med klorna ute på mitt lår xD
Sen ligger Lillkillen i mammas säng, och Molly ligger på altanen som vanligt.
//Jessie

De leker nu så jag ligger o hör hur de springer omkring :)
Ena sitter och njuter av solen här inne, och andra sitter och glor på råttburen :P
Dita och Rango sover hos mig i sängen, på var sin sida om mitt knä:) Vi tog sovmorgon idag, nu ligger vi bara och drar oss:)
Mina har just busat och ena har tvättpaus och den andra sitter och tittar ut mot balkongen men hon verkar tycka det är för kallt för att gå ut idag.
powernapar på en stol :)
Önskar att jag visste det nu. Sitter på jobbet och saknar dem som en tok.
Antar dock att de ligger och sover på filten i sängen alternativt i min köksstol. <3
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Två av våra katter ligger och sover i näst äldsta grabbens loftsäng och minstingen ligger och sover på skötbordet i badrummet, mina små tröttmössor =)
www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem
Önskar att jag visste det nu. Sitter på jobbet och saknar dem som en tok.
Antar dock att de ligger och sover på filten i sängen alternativt i min köksstol. <3
\m/
Haha bara för att jag fick det iväg skickat så kom tjejerna till mig, ser ut som att dom vill ha mat och det mjaoas mycket 
Min ena ramlade precis ner från soffan, när han sträckte sig. (det är tydligen inte alla katter som landar med fötterna först) Den andra ligger och sover i fåtöljen
Ordmärkeri är den lindrigt intelligentes sätt att hävda sig
Den ena sitter utanför min dörr och säger 'Klockan är 3 nu är det maaaat!'. Den andra är nog nere någonstans. Bäst jag ger dom mat nu så dom inte svälter ihjäl. 
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Ynligen ligger i fotöljen bredvid mig och kurrar (glad över att jag kommit hem från skolan), den äldre är ute :) tror hon ligger och slappar bakom huset i blåbärsriset.
lovisa
Min ligger helt utsträckt på rygg bredvid mig i soffan och har det gött!
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Alla tre tigger mat från Husse som gör omelett
Försöker leka med min men hon är upptagen av flygfän ute på balkongen :P Får se om hon kommer in snart så jag kan lägga mig och sova. Då brukar hon lägga sig På mitt huvud en stund och myser innan hon går och lägger sig i sin säng :)
Här hemma är alla 3 katter involverade i en hektisk jakt på en harkrank som gjort misstaget att titta in på besök.
Findus sover i sängen och Fia ligger i fotöljen igen. Regnar ute idag med så dem går helst inte ut mer än nödvändigt ;)
Två sover och den tredje går och småpratar och gosar med damsugaren =))
Maja sitter och tittar på musen i datorn och försöker fånga den… Findus ligger och sover i soffan och Måns ligger och sover i köket :)
Mina ligger i sängen och myser efter en misslyckad jakt på en fluga som smet ut :P
Nu ligger Findus i mitt knä :D
Båda två sitter och tvättar sig efter att ha ätit mat 
Den ena sitter i dörröppningen till köket och tittar på mig. Det är hennes trygghet att få hålla lite uppsikt och koll. Den andra flänger runt någonstans i lägenheten.
\m/
Myser med Greta i soffan :) och sheri sitter i klätterställningen.
Lillan ligger just nu under soffbordet och njuter i solen. 
Greta käkar mat och Sheri har lagt sig för att sova igen. :P
Mina tre sover allihop och det ska jag också göra nu :)
Lillan har tagit sin tillflykt till sovrummet och ligger där och myser :)
Kom just hem från jobbet så katterna steg precis upp. Så lite mat och tvättdags verkar det som :)
Nu smyger katten omkring i trädgården och letar efter möss… Får väl se om det dyker upp en massa lik på altenen snart… 
Gizmo sitter på vardagsrumms golvet i solen och tvättar sig, Lurvan ligger i soffan och snuttr filt och Pip sover i badrummet!
Precis gömt en massa godis lite överallt i lägenheten som dem nu springer runt och letar efter :D
Ena katten sitter i köket och vill ha köttfärs och den andra sitter och stirrar på hamsterburen. Sån tur är så sover lilla Dobby så katten lessnar snart.
(katterna får bara vara i mitt rum när jag är där)
Tvättar sig efter att ha fått äta lite rå skinkSnitzel =)
Soover.. :3 Ny här förresten ;)
/Christel & kaninerna! 
Tassar ut på nya äventyr efter att ha avlämnat dagens fångst på köksgolvet - en näbbmus.
Puss sitter och leker med en boll och Bullen ligger och stirrar på matskålen, fast nu övergick Bullen till att också leka med bollen :P
#68 åh lilla dobby :) är han lika "dum" som mina och inte alls bryr sig om katterna och säkert skulle springa fram till dom? :P
#73 Jepp han är lika dum ;) Mormor och morfars bichon är här i helgen och hon älskar Dobby och nosar på honom och han bryr sig inte ett dugg. :P
#74 haha. Bra på ett sätt att dom inte störs av närvaron, men dåligt att dom inte inser vilken fara det kan innebära :P
Nils kom precis hem, och berättar nu för hela huset att han är hemma. Som vanligt ;) snart kommer han börja trampa runt på oss.
Dom andra två är ute och hittar på dumheter skulle jag tro ;)
Gizmo sitter 10cm från tvn och följer programmet nogrant, Lurvan vilar på soffan och Pip har gömt sig!
Tidigare hjälpte dom med tvätten eller typ det jag vek drog dom ner på golvet 

Tja min har inte spytt på ett par timmar nu och vandrar på köksbordet kring dator, för lite uppmärksamhet. Jag hoppas han mår lite bättre…hoppsan där hoppade han ner…
Mina katter dom ligger och sover så gott just nu och laddar energi inför deras kvällsbus som alltid inträffar då jag och husse vill se på film i lugn och ro, hehe :P
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Ena katten ligger och sover och andra kom just in från balkongen. Gissar att hon tyckte det var lite för kallt idag :P
Mys med Sheri :)
Min ena katt saknar husse som är på jobbet. Så han ligger vid dörren och väntar/sover.
Den andre kissen fyller ett år idag! Men det vet ju inte han… Han busar mest runt och är söt. Nyss var han bakom gardinerna, sedan gömde han sig under mattan och under lakanen, och nu försöker han bryta sig in i garderoben. Jag gissar på att han somnar om cirka tio min :P Älskade Rufus <3
Dom gömmer sig för tillfället för den hemska snabeldraken har varit på besök. Men dom brukar komma fram ganska fort igen. :P
Spelar badminton :)
Här oskar de nu så kisse kom in från balkongen sttter nu o tvättar sig på sofstödet.
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
#10 aha, du har också en såndär lidande katt som aaaaaaaaaaaaldrig får tillräckligt med mat 
mina katter, erm. jag tror att den ena ligger i sängen och sover sött medan den andra ligger i solen på balkongen och sover. Dom kommer snart vakna för matte ska dammsuga… 
#86 Ja, och han är inte glad på matte nu när han inte längre har fri tillgång. Försöker nämligen "banta" min tjockis med att ge honom mat endast 2 ggr/dag och då bara blötmat. Han gillar att få blötmat men 2 ggr/dag gillar han inte för fem öre.
Här hemma ligger alla katter och sover. Lukas och Lova ligger ute på inglasade altanen och Lia ligger under täcket i sängen. Mysigt värre.
#87 som tur är så är min katt konstant hungrig på blötmaten, hon berättar det högljutt, men hon tar bara lite torrfoder så hon håller vikten. 
Nala ligger i en animail kartong och sover, och Sheldon ligger runt nacken på mig och sover 
Fia har fått något ryck och for iväg här och rev sopkvasten med skyffel över sig så hon sprang ännu fortare hehe Findus är ute :)
Nu är det bus här, alla tre katterna springer och jagar varandra, lägger sig ner två sekunder och fortsätter att jaga varandra, mina tokstollar så söta dom är 
Båda är ute och hittar på bus :P
Båda mina killar är ute, den ena sover på en kudde i ena trädgårdsstolen och den andra jagar insekter så allt är som det brukar :P
mina ligger och sover i sängen. :)

Pussel busar runt klösträdet och Strumpan sitter på en stol och tittar på.. Tänk att två systrar kan vara så olika.. ;)
Käkar!
Är ute och jagar. Eller spöar Maxi.
Roger vaknade med ett ryck för att yoga-mattan bled ner från väggen (bor i lägenhet. Den fungerar som dämpning mot väggen då hans klätterträd står mot grannens sovrum), så nu står han och fräser för fullt mot mattan och undersöker saken sakta! xD
"Religion is our first and worst attempt to make sense of things"
- Christopher Hitchens
“We keep on being told that religion, whatever its imperfections, at least instills morality. On every side, there is conclusive evidence that the contrary is the case and that faith causes people to be more mean, more selfish, and perhaps above all, more stupid.”
― Christopher Hitchens
#101 Vackra katter! :)
#102 Visst är dom det, tack 
Jag sitter vid sambons dator där vi har en gammal skärm så katterna sitter där och tvättar varann :P
Hon ligger som vanligt på vad som än är svart, denna gången blev det min svarta stickade tröja… blir lagom kul när jag behöver den imorgon efter som jag har en vit Helig Birma……….. ;)
Gizmo sitter och spanar in mina chillabrudar, dom två andra blir terrade av sambons barn 
Dom har busat lite och nu ropar sheri så tror hon tycker jag ska stiga upp.
Greta myser här i soffan och sheri ligger och sover.
Just nu så har de lite nattbus
(race i hela lägenheten)
Just nu så går min "gamla" katt (2,5 år) efter min lilla på 11 veckor som jag fick hem för 3 dagar sedan och morrar åt den lilla och ska visa sig tuff ;) Jag hoppas att den gamla ger sig snart för den lilla är supergo och bryr sig knappt om den gamla!
Lukas sitter i fönstret och spanar på cirkusen som slagit upp tältet på baksidan medan brudarna sitter på balkongen och spanar.
Mina katter är allmänt sura för att vi har en extrahund hemma över natten haha
Lissie ligger bland våran tvätt på balkongen, och Smulle är någonstans här inne då man kan höra plingandet från hans halsband :P
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Simba ligger i klösträdet och sover. Nino sitter här brevid och försöker hypnotisera mössen eller något sånt. 
Min lilla bengalkille Kenai som kom hem till mig igår ligger i husses knä framför datorn och myser
han har legat stilla och sovit bredvid oss i sängen hela natten och skött sig exemplariskt i bilresan hem (sov)
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Greta myser med sambon och sheri myser med mig :)
Spencer leker med "sin" IKEA-råtta, full rulle.
Nu myser och sover katterna med varann hos sambon. Lite orättvist kan jag tycka ;P
Greta spanar hamster och sheri sover.
Molly sover :-)
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
Hon har just lyckats ta sig upp på stora bordet för första gången och trampar försiktigt omkring bland alla papper och skolböcker… :P
Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.
Två sover och minstingen hoppade precis upp på data bo7rd8et4 och skymmer skärmen ;)
Findus är ute (som vanligt) och Fia är någonstanns i huset :P
Ny tråd snart kanske? Väldans segladdad nu…