Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1006 ggr
[ChinHeart]
0

MINNAH BORTSPRUNGEN!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min allra bästa vän Minnah är borta och kommer inte hem. Vi bor i Vesten/Hjärtum området och om någon sett henne.. snälla hör av er till mig! Jag skulle göra allt för att få min älskade katt tillbaka, och jag gör allt för att få veta om hon fortfarande lever!Hon är lätt att känna igen på sin ganska ovanliga färg (se bilden) och hon har inget halsband men är chippad. Steriliserad. Hon är otroligt kelig och kommer alltid när man ropar men nu har hon inte setts till.

Tar också gärna emot tips om vart mer jag kan efterlysa henne.. Snälla hjälp min underbara katt att få komma hem! :(♥

Ring 0767647025 eller 0768025419!!

ElinaPersson
0

Tipsar om att sätta upp lappar i området, prata med alla så fort du är ute samt efterlysa henne hos polisen utifall någon hör av sig och har hittat henne.

Beklagar verkligen det som hänt & hoppas hon kommer hem Rynkar på näsan

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

ElinaPersson
0

Du kan även sprida det via Facebook, där sprider sig oftast som en löpeld Flört

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

[ChinHeart]
0

Tack det ska jag! Spridit massor på Facebook! 
Hoppas också av hela hjärtat att hon kommer hemGråter

cosmonita
0

Hur länge har hon varit borta?

Hoppas verkligen att du får tillbaka henne

[ChinHeart]
0

Sedan förra helgen. Verkligen inte henne likt, hon håller sig alltid kring huset och svarar alltid när man ropar på henne. Hon gör inte det nu och därför är något väldigt fel eller har gått väldigt snettGråter

Råttfällan
3

Hoppas hon kommer hem igen. Men med anledning av det du skrivit är jag emot utekatter!

[ChinHeart]
3

Okej.. Jag är då inte emot utekatter. Naturligt för de att gå utomhus liksom, men inget om det nu. Ska inte bli någon diskussion om utekatter och innekatter här.

[silkesnosen]
0

Se till att alla kikar i sina förråd och garage och annat, om hon blivit innestängd!

whiteangel2
0

Hoppas allt ordnar sig!

Marre

[ChinHeart]
0

silkesnosen: Det har vi gjort..
whiteangel2: Hoppas jag medGråter

annzoo
0

har du amält till polisen, tagit kontakt med katthem i närheten, lappat på affärer mm?

annzoo
0

har du amält till polisen, tagit kontakt med katthem i närheten, lappat på affärer mm?

[ChinHeart]
0

annzo: Polisen ska kontaktas imorgon, samma med vår kattsluss. Har ordnat lappar jag ska sätta upp på bland annat Konsum.

[ChinHeart]
1

Gå med i "Hitta Minnah!" på Facebook, och hjälp oss sprida information för att fler ska hålla utkik efter vår prinsessa♥

http://www.facebook.com/groups/425027010872312/