Kan inte söka
Läste nyss tråden angående en bortsprungen helig birma där ett svar angående sökning av ID numret kom upp.
Tänkte kolla om min katt kom upp när man sökte på hans nummer så jag kollade upp det och han kom inte upp?
Det kommer ingenting upp när man söker på hans märkning mer än att inget finns regristrerat.
Jag köpte han i höstas ifrån katthemmet, jag själv hämtade upp honom och åkte till veterinär för kastrering, vaccinering och tatuering och efter det kom han såklart hem till mig direkt.
Jag fick en blankett angående hans tatuering där jag skulle fylla i uppgifter som skulle skickas in för att reggas - sagt och gjort.
Nu ska han alltså ha varit reggad i alla fall 8 månader men han kommer som sagt inte upp på sökningen.
Jag fick lite senare en faktura som jag skulle betala 149kr för att (minns inte helt) mina uppgifter skulle synas på SVERAK eller vad det var så om han försvann så kunde man söka och se att det var jag som ägde honom. Minns som sagt inte allt så kan ha skrivit fel nu också men ni som kan det där kanske vet vad jag menar.
Men varför kommer han inte upp?
Jag söker rätt på hela ID:et
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg
Nu gick det att söka, något fel på data för tillfället!
Dock såg ja att födelseåret inte stämde, kan man ändra det eller är det nitat så att det inte går att ändra?
Står att han är född 9999 och det stämmer ju inte alls, antar att det är någon standard sak som skrivs när det inte är klara uppgifter?
Tycker dock det är konstigt då jag skrev på alla papper att han är född 2011 
Du kan skicka mail till dem och be dem ändra det som är fel! Det har jag gjort till dem och dem maila tillbaka och ändrade på det som stod fel :)
#2 Okej, tack! =D

Har du reggat katten i SVERAKS register så kostar det inte något men har du reggat kissen i SKKs register som numera heter Djur ID.
Stolt ägare till tre La permer
#4 Minns inte var det var han blev reggad men antagligen så är det SKK eftersom att han kommer upp när jag söker på hans nummer.
Men det kostade 149kr i varje fall.