Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 2120 ggr
TypisktMaria
7

Kelsjuk katt^^,

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När Elvis vill bli kliad så ser han ut såhär ^^,

Följ oss på
Blogg: Bobbys blogg
Instagram: Bobblius

[RMSLiners]
0

Gud vilken vacker katt du har! Är lite sådär knäsvag för gråvita katter.

jollycox
0

Så himla söt!
Min katt brukar också ligga sådär när han vill att man ska klia honom. Han ligger som vanligt på mage men om någon går förbi så slänger han sig på sidan sådär, man kan ju inte motstå att klia lite på magen då. Glad

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Viccan92
0

Jättesöt liknar min Puff när han levde. Så såg han ut när han slängt sig rakt från stillastående till liggande på rygg. Även när det var snö ute. Men Elvis är verkligen jättesöt och härligt med kelna katter.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

TypisktMaria
0

Tack alla :D

3# jo så gör Elvis med när man kommer emot honom ;D eller om man kollar på honom och säger "eeeelviiiiis" typ då slänger han sig ner på en gång ;D

Följ oss på

Viccan92
0

#4 haha vad härligt. Jag saknar min lilla Puff. Fast han storasystrar gör nästan samma sak. Är så himla roligt. Finns inget härligare än riktigt kelna och tillgivna katter.

TypisktMaria
0

5# ah förstår att du saknar honom:(
haha ja,  dock är de lite jobbigt på mornarna för då nafsar han mig i näsan, då vill han typ att jag ska kolla på när han käkar "frukost" haha xD även fast de har fri tillgång hela dagarna :P

Följ oss på

Viccan92
0

#6 Fast jag har ju två andra katter och han var mer min lillebrorsas katt. Fast han var himla go. Haha jo så gör farmors katt med. Haha vad gulligt men det är ju tråkigt att äta själv ju.

TypisktMaria
0

7#  ja och så kollar han åt sidan efter varje tugga för att typ försäkra sig om att jag fortfarande kollar xD annars är han på mig igen haha xD Snacka om att katten vill ha uppmärksamhet 24/7 xD

sedan vågar han typ inte gå in i mörka rum,så då sätter han sig i trappan och blänger på en så får man gå med upp för trappan, då vågar han gå in i det "mörka" rummet haha xD han är inte så modig (A)

Följ oss på

Viccan92
0

#8 Haha jo våra här hemma försöker med men dem har lärt sig att det inte funkar alltid.

Haha men snälla nån katter ska ju se jättebra i mörker. Håller med om att han verkar vara en liten fegis.

TypisktMaria
0

9# haha ja, han gick ju typ vilse i skogen ner till sjön vid sommar stugan och de är 30 meter från huset hahaha xD fick gå ner o hämta honom då satt han o jamade på en sten, när han fick syn på mig kastade han sig mot mig och ville bli uppburen xD trodde först han skulle ha gjort illa sig någonstans men han var precis som vanligt förutom att de såg ut som att han inte sett en människa på flera år fast de bara gått 1-2 h xD hahah

Följ oss på

Viccan92
0

#10 Haha du har en väldigt speciel katt hör jag. Har aldrig hört talas om något liknande.

TypisktMaria
0

11# haha jo han är rätt speciell :P

Följ oss på