God morgon 29.5
Klockan är 05:02 (finsk tid) och jag sitter vid datorn i stället för att sova. Saken är den att Joppe kom och trampade på mig vid 4-tiden och tyckte att jag ville gå upp på toaletten. Han klampade omkring en stund i min säng…mitt i allt sade det "skadump" och så ramlade stora vackra Joppe i golv. Inte kunde jag hålla mig för skratt trots att klockan var 4. Jag gick iaf upp men då jag gick tillbaka till sängen stängde jag dörren efter mig. Det blev dock inte mer sova för min del. Jomsan ligger mellan skärmen och använder tangentbordet som kudde men nu skall jag gå och utfodra mina små älsklingar och se till att jag får ngt i mig själv också. Sedan är det jobbet som gäller, styrelsemöte ikväll på det så det blir en lång dag.
Ha de bra alla sajtmedlemmar och andra glada människor, kram till er som har det ledsamt eller är sjuka och inte orkar gå på jobb idag, ja till er som inte har ett jobb att gå till … ni får en extra kram…orka kämpa.
Godmorgon 
Ja ska ju som vanligt till jobbet en okristlig tid *L* va så trött när klockan ringde, släpade mig bort till bryggaren och knäppte på kaffet, fixa Mojje och Busans mat det e väldigt viktigt tydligen ;-)
Sedan till min yogamatta där jag gör min sjukgymnastik varje morgon i 25 min med Mojje och Busan springande över, under och runt mig sedan blir det än dusch och så nybryggt kaffe och tidningarna på nätet.
Ska väl börja klä på mig snart och knalla till jobbet längs med vattnet till Gamla Stan det e ett väldigt skönt sätt att piggna till på *L*.
Såg att du hade projekt på gång hemma oxå Kristinha har haft en hel del evighetsprojekt har några kvar oxå *s* men kök och vardagsrum och datarum e iallafall färdigt nu och köket vart så himla snyggt vill inte gå hemifrån nu *s*
Ha en bra dag
Eva & Mojje & Busan
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Godmorgon.
Jag vaknade 02.30 av att jag hade nackspärr. Peppar, peppar så har den släppt nu. Jag var upp och smörjade nacken och samtidigt så släppte jag ut Vimsan.
Sov sedan som en liten griskulting till 07 när väckarklockan ringde. Men sen när alarmet på min telefon ringde 09.30, då hade jag legat klarvaken en liten stund, med en nyss insläppt, lite blöt, tasstvättande och spinnande katt bredvid mig.
Igår så var jag till min brors förra hem och tittade. Karln min hjälpte honom att bära ut två bykmaskiner som stod där. Kommer att bli lite tomt där och han berättade vilka som ska flytta dit sedan. Hmm… En familj med två barn. "Det kommer inte att bli långvarigt det!" vart min kommentar.
Ser inte grannens vita hus idag, tur att deras tak är mörkt så att man ser var huset står i dimman. Ska snart fara till staden med mina föräldrar (till Mariehamn alltså). Ska köpa en kopplingssats till bilen, så endera dagen så ska det bytas växellåda och koppling på min bil 
Ha en bra dag…

idag väcktes jag av åskan.. herregud vad det mullrade..Puma o Zorro sprang mot fönstret o ville se.. sen fick Zorro lite problem med att andas så jag fick ta upp honom o klappa honom..då släppte det.. har varit i örkelljunga o köpt kattmat o godis till de små liven..

God… kväll får man väl nästan säga!
Dagens inleddes med en rakning av Malte och halv tovig katt, skönt med trimmande kompisar. Som tack fick hon brunch, riktigt gott måste jag nog säga själv:)
Sedan blev det pedikyr, det var skönt för mina stackars skavsåriga fötter det! Och så mysig promenad och fika på sta'n - jo jag tänkte på dig rulda och delade en halv kaka extra:)
Ha en skön kväll!