Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1074 ggr
Henrika85
0

Det här gör mig ledsen...

Jag såg den här annonsen i morse när jag gick in på Blocket. Inte nog med att katterna omplaceras, de är dessutom mor och son och båda är okastrerade. *suck*

Om jag inte redan hade två katter och en hund skulle jag gärna tagit dem, för jag tycker att de förtjänar bättre än så.

*Raderad bild*

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

Hawknestgrove
3

Stackarna…….Att den personen inte har mer vett i skallen….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Henrika85
0

Jag misstänker dessutom att mammakatten redan kan vara dräktig med sin sons ungar. Kanske är därför personen vill bli av med dem.

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

Hawknestgrove
0

Ja, troligen…. Vore ju konstigt annars…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Delfinen
3

Inte nog med att det är 2 okastrerade katter av olika kön. Dom är dessutom mor och son. Varenda kotte hur oerfaren man än är vet väl hur ungar blir till och även att riskerna med att låta förälder och barn få ungar.

Lynxkissen
1

Ja, helt otroligt att man inte tänker längre än vad näsan är lång! Så att säga! Stackars kissemissar…

Henrika85
1

Jag är frestad att maila annonsören för att delge mina åsikter… Men samtidigt så känns det inte som om det skulle hjälpa katterna. Hon slumpar iväg katterna för 100 kr som om de vore slit och släng varor. Jag skulle inte tro att de är vaccinerade, chippade eller ens avmaskade. Hon medger ju själv att de är okastrerade.

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

UlrikaD
3

Den personen har jag faktiskt mailat till.

Henrika85
0

#7 Vad skrev du då?

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

Mona22
1

Hade jag tålt huskatter hade jag tagit dem direkt. De är värda bättre.

UlrikaD
5

#8 Jag berättade historien om blommor och bin…på ett snällt sätt.Skrattande