god morgon 21maj
Usch å fy å blä å två….
dags att åka till jobbet. jag vill inte. jag vill inte. Jag vill verkligen inte.
Det jag vill är att gå och lägga mig i sängen igen. Har inte sovit mycket inatt… det är svårt att ställa om tiden så att man kommer i säg klockan 9 när man ska upp klockan 3. Det funkar bara inte. Men kissarna var nästan jätteduktiga i natt också. Toker var på ytterdörren lite men annars så låg de och sov som små änglar.
Hoppas ni andra får en underbar måndag
Kram kram
Känner som du…typisk måndag vill bara dra täcket över huvudet och låtsas att jag inte hör väckarklockan.
behövde inte gå upp vid 3 men dock 5.20 "Puh"
Men ska pallra mig iväg nu och man vet ju att så fort man kommer igång så går tiden fort
Ha en bra dag
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
nu är man äntligen hemma från jobbet. Passade på att ta Toker på en promenad när det var uppehåll.
Är otroligt glad det var första promenaden som vi verkligen gick. Jag behövde inte bära honom en ända gång och det var en massa spring i benen. När han ville gå hem igen gick han rakt mot portdörren och satt och väntade på att jag skulle öppna.
Är en otroligt stolt matte just nu :)
Jag hade en "jag vill säga upp mig från jobbet genast"-dag idag.
Hade mycket att göra så… *suckar. (Fast jag gjorde det inte. Nä nä, så lätt blir dom inte av med mig - jag trivs ju ganska bra där)
Dessutom hade mannskapet brandövning, så det gjorde att jag blev lite efter i min "tidsplan", fast jag fick allting fixat och donat med som jag skulle göra, men det blev lite svettigt mot slutet av arbetspasset. 
Jag vill ha en t-skjorta med Katten Gustav på "I hate mondays" och ha på jobbet på måndagar.
Nog ska man väl få ett och annat finurligt leende då i alla fall från mannskapet. 
usch känner igen dom där dagarna… har dom varje dag :(
men det känns ändå skönt när man är klar med allting och har gjort ett bra jobb :D
om du hittar en sån tröjja ge en till mig också. Fast jag har ju arbetsuniform så vet inte om det hade varit så populärt

Idag har det varit soligt och fint, men sedan blev det regnigt och trist…:/ Fast naturen ser vacker ut i all det våta!
Och pst, rulda, jag fikade lite extra för dig idag…;)
härligt pia! Det behövdes :D