Utställnings frågor
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Jag och min familj skulle vilja testa att ställa ut våran underbara huskatt Pysen någon gång nästa år.
Han är vaccinerad, kastrerad för ett år sedan och öronmärkt. Men jag skulle vilja veta lite vilken kattklubb som är bäst att gå med i? Vilken kattklubb har utställningar för huskatter?
Man ska ju ha med sig ett skynke till utställningen, vart kan man få tag på ett sånt?
Visst behöver man själv inte visa upp katten, det finns väl människor där som kan hjälpa till med sånt?
Brukar det vara trevligt på katt utställningar? Jag har bara gått på några hamster utställningar och där brukar folket vara väldigt trevliga och öppna :)
Och sista frågan, vad för färg och teckning är han? Stämmer det att han är en bruntabby bicolour?
Mvh Alicia.

Välj en klubb i närheten av där du bor.
Är du medlem i en SVERAK ansluten klubb så kan du ställa ut på alla FIFe utställningar.
På kattutställning är alla ras och huskatter välkommna.Det finns inga särskilda utställningar för huskatter.
Vissa utställningar är uppdelade över två dagar och då ställs olika raser olika dagar vissa utställningar är det alla raser + huskatter båda dagarna.Huskatter går i kategori 5.
Antingen lånad du ett skynke eller så syr du ett själv eller köper ett.
Jag syr och säljer på beställning.
på den här sidan kan du enkelt se hur du syr själv.
Stolt ägare till tre La permer
Vilken vacker kisse! Ja det ser ut som bruntabby 

Bruntabby bicolur n0322 är ems koden till huskattsbeviset =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Okej, tack så mycket :)
Mvh Alicia.
är det någon stor skilland på gammla idp och ny wcf utsl ???
ha en bra dag. kram