Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1297 ggr
[Linsenhejhej]
0

Vad tycker ni ......?

Tycker ni att Toa-lätt är ett bra katt-strö?

Jag tycker den är jobbig, och man måste rensa katt-toaletten flera gånger varje dag, och Tindra tycker inte heller om  den, vad tycker ni :) ?

LinaK
0

Nej usch nej, inget för mina katter :) Jag tycker det luktar och som du säger det är jobbigt att städa ur kisset!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Linsenhejhej]
0

#1 Ja, glömde säga att det luktar mycket och sånt.

Jag tycker bäst om klumpbildande kattsand…

Sessan1
0

Håller med dig Linsenhejhej att klumpbildande sand är bäst!

Elcyion
0

Vi använder icke klumpbildande sand. Vi lyfter ut bajsen, och tömmer hela lådan 1 gång/vecka. Diskar ur lådan med tvål och en speciell diskborste.

Medarbetare på jack russel terrier

kennethmolle
0

Jag hadde det för en 8 år sedan å från 1998.det luktade urin i köket då så jag fick ha parfym för katt toaletter som gjorde att man fick ont i huvudet.Så det jag har haft sedan den tiden trä är så mycket bättre å då feline pine å senare cats best å pee wee

MonicaLagerquist
0

Jag använder det till små kattungar .Men till lite större katter och till vuxna katter tycker jag att det fungerar väldigt dåligt.

Stolt ägare till tre La permer

JossanH
1

Jag körde med vanligt träpellets man eldar med i lådorna när jag hade katt. Nu har illrarna det. Billigt! Luktar gott och det följer inte med lådan ut. Katterna föredrog när pelletsen var så små som möjligt, medan illrarna inte bryr sig om vilket.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Charlie2006
0

Här kör vi med ever clean, toa-lätt hamlar istället i smådjursburarna. :) Tycker det bästa till katter är klumpbildande sand.

Vi hade toa-lätt på katthemmet jag praktiserade på för några år sedan, och tyckte inte om det.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

EvaSe
0

Vill man ha klumbildande, men inte bentonitlera, så funkar Cats Best Öko Plus jättebra. Klumpar bra och luktar inte det minsta.

Tyvärr är min ena katt lite prinsessan på ärten av sig och går bara på fin sand, så till henne måste jag ha EC.

/EvaS

S*Capsicum´s   www.capsicumcats.se