Insamling vanvårdad katt!
_Jag har tillåtelse av Imasy att skriva denna tråd.
_Denna katt behöver hjälp! Han blev utjagad från balkongen då ägaren impulsköpte en hund, katten föll 3 våningar ner i gatan och ägaren orkade inte gå ner och titta till den utan där blev han liggande tills jag kom. Han/hon är i akut behov av vård men ägaren ville inte veta av honom utan har skrivit över honom på mig, polisen kan bara avliva honom och djurhemmet får inte hjälpa till eftersom han hade en ägare då han hittades. Jag har inte råd att ge honom den vård han behöver så jag driver nu en stor insamling och har fått ett flertal bidrag, men fler behövs! Det som behövs är pengar till den akuta vården, övernattningen hos veterinären samt gips på benet. Han är helt frisk i övrigt, så bara han får detta så kommer han klara sig!
Vill du hjälpa till att ge denna kisse en chans? Sätt in en valfri summa på kontot nedan, eventuellt överblivna pengar går direkt till Sundsvalls Djurhem och katter i samma situation! Om du vill försäkra dig om att detta är säkert innan du sätter in pengar så är du välkommen att ringa mig på: 073-800 12 86.
Alla gåvor är värdefulla, stora som små!
Handelsbanken
Clearing.nr: 6349
Konto.nr: 531 522 458
\\\\\\\\\\\\\\\\_
Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus
Oj hoppas du får in pengar till missen. Men vad sa polisen om ägarens djurmisshandel?
Puttar upp för denna kisse. JAg sätter in en liten peng nu, litet men välment.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
OCh hör med Chickas minnesfond!
så var det klart.
Omgående
Lilly B
Hawknestgr
50,00
#1: Tack det hoppas jag också! Jag kan tydligen inte göra någon anmälan utan bevis, men vi ska jobba vidare med ärendet!
#2-3: Åh, jättesnällt!! Många bäckar små kan göra mycket! :)
\\\\\\\\\\\\\\\\_
Ungefär hur mycket behövs tror du?
Igår sa de ca 3-4000:- men idag hittade de lösa benbitar så det måste bli en operation på 15.000:-. Men vi är väldigt många som engagerar oss, jag har blivit uppringd av folk från hela landet och tidningen ska skriva om insamlingen imorgon. Så det finns kanske hopp ändå!
\\\\\\\\\\\\\\\\_
stackars lilla kisse………
Stackars kissen. Sätter in ett litet bidrag.
#8: Tack så jättemycket!!
\\\\\\\\\\\\\\\\_