Internet shop
Hejsan, hittat en internet shop med intressanta priser på fina klösträd åt missarna men funderar på om den är pålitlig. Någon som handlat från denna förut?
http://www.nordensdjurshop.se/
Tack för tipset. Fanns intressanta smådjurshus där… 
Ja och jag hittade stora och "billiga" (för att vara så stora iaf) klösträd till mina numera extremt uttråkade katter men vet inget om sidan och om man vågar beställa. Iofs fanns det faktura tror ag och då får man varan utan att man kanske blir lurad på pengarna elr ngt :P
Hittade annons om shopen på blocket så.
Oj, oj, oj det var många fina klösmöbler vill jag lova
Ja visst är det :D Blev helt salig, och priserna! Plus att det står fri frakt men jag är skeptiskt, känns för bra för att vara sant :P
Men få se om ngn känner igen sidan och har beställt därifrån, isf köper jag ett 1.80 träd till missarna här. Dom är så uttråkade och jag plockar fram alla leksakerna innan jag åker hemifrån men det går snabbt så ligger de under soffan, oåtkomliga och ALLT annat i lghten blir offer ist -.- Sedan i klösväg så har dom valt min soffa som kostade 10 000 ny! Får dom inte vara på soffan så råkar väggen illa ut vilket är värre då det är hyreslght :P
http://www.nordensdjurshop.se/klostrad-kmu19/25561-0
Här är det jag funderar på ^^ Verkar det okej elr ngt spec jag ska tänka på?
#5 har själv en sådan, katterna älskar den
men jag köpte min för 640 kr på tyska ebay
Oj :O Se där :P Ännu billigare :P
Den har jag också, 540:- inkl. frakt till dörren från ebay. Den kan jag rekommendera.
#5 den var fin, men jag vet inte om två tjockis cooner får plats på den 
de hade fina klösträd faktiskt!
Jag hittar inga uppgifter om företaget?
annars finns det ju faktiskt ingen info på hemsidan. inte som jag ser iaf.
Nu hittade jag den info jag sökte :)
#12 vil du dela med dig av din upptäckt? ;)
tackar iaf ts för tips om denna shop, har nu beställt ett träd till mina katter, hoppas de får plats att ligga på den, och att de inte välter den
#14 Okej :) Du får jätte gärna slänga iväg ett svar här och berätta när du fått det om det gick smidigt osv :)
#15 det ska jag göra! 
Wildpassion är inte det en bengaluppfödning?
Jag har köpt ett billigt klätterträd av dem iaf o blev bra.
De kanske har ändrat namn på företaget.
vet inte vilken ras de föder upp, men de verkar ha ett företag vid sidan om uppfödningen. de har inget lager i sverige, så de skickar direkt från andra länder. det kanske kommer ett från Tyskland? vi får se :)
Puttar lite :)
Har beställt därifrån och är supernöjd! Förteag med bra priser och fri frakt!
Tillförlitligt ganska nystartat företag!
Jag får inte fram den sidan
står så här
Sidan kan inte visas
Den efterfrågade sidan kunde inte hittas.
Sidan du efterfrågade kan ha tagits bort eller vara felstavad. Du kan prova att gå till startsidan eller någon av sidorna i menyn
är denna:
6 samma här köpte en från ebay golv till tak model för 800kr då kom den ända fram till dörren
denna var det jag köpte på ebay http://www.nordensdjurshop.se/klostrad-kmt08/26694-0
Denna beställde jag.. http://www.nordensdjurshop.se/klostrad-kmu18/26726-0
#23 den är det nog jag har fast iannan färg o står det är 182cm högt.
Nöjd med det men någon har kloat sönder det tyvärr på själva tyget/pälsen.
#24 låter bra att du är nöjd, fast det låter ju inte bra att katterna har kunnat klösa sönder tyget? Men iofs så har jag ju inte sett att mina kloat på tyget, bara på pelarna på min nuvarande..
idag ringde budfirman, och jag kunde fått lev på tisdag, men jag ändrade till fredag nästa vecka, så det gick snabbt ändå tycker jag! 
nu har jag iaf en 29 kg:s kartong i hallen, får se när jag får hjälp med att skruva ihop den..
Spännande! tog mig väl en timma o få ihop mitt o jag placerade det i kattgåden o var svinvarmt även om jag har tak.
Nej tyget var inte vidare hållbart det såg jag ju direkt tyvärr.
#27 så synd med tyget, det ska bli spännande att se vilken kvalité det är på detta träd, jag har inte ens tjuvkikat i kartongen :) jag får nog vänta några dagar tills dottern med pojkvän kommer hem, så de får hjälpa mig, jag har lite svårt med sånt här, då jag är mindre rörlig sas.. jag återkommer när det är fixat :)
nu är trädet monterat.. måste nog säga att det är lite rangligt när båda katterna är uppe på de översta platserna, de väger totalt 14 kg.. annars är trädet fint. nu tror jag ju inte att hanen kommer att vara däruppe så ofta, han är lite höjdrädd :)
inte är trädet speciellt populärt heller.. det gamla är visst bättre verkar det som :)
har som sagt samma typ av träd och det har hållt bra i 4 år. Håller nog gott och väl i ett par år till. Tyget är nog detsamma var du än köper. Den där plyschvarianten.Fördelen med det är att det drar till sig en hel del hår som annars flyger omkring i rummet.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Nog drar det åt sig hår alltid.. Det är samma med det gamla trädet. Minsta missen hängde o lekte i nya nyss, och jag tycker faktiskt att det är för rangligt.. ska titta över det igen, om det inte går att rätta till så får jag se vad jag gör sen.. Som läget är nu, är jag inte hundra nöjd.
ja, jag ser det som så, att det är bra att håret samlas där.Lätt att dra bort med gummihandskar. Bättre än att ha det flygande i rummet, det finns änglatofflor så det räcker till ändå och då städar jag tvåggr i veckan ordentligt. Så här ser mitt ut
typiskt igen.. nu fick vi ställa in trädet i ett annat rum, då det luktar nytt och starkt. är förkyld och har astmabesvär, och det förvärras av trädet så nu åker det in i annat rum några dagar. naturligtvis kan katterna vara där, men jag slipper lukten :)
tillägg: det blev så bra med flytten, så trädet får stå kvar därinne!
alltså jag fattar inte.. katterna använder inte trädet på något vis.. känns som om jag slängt pengar i sjön :)
Mitt luktade inte alls. Så klart att det luktade nytt om hampsnörena, men det var ju allt. Sen hade ju inte mina katter nåt annat att välja på, för jag hade redan gett bort det gamla trädet. Men ny lukten går ju ur rätt fort. Ställ ut det på vädrig på balkongen om det känns för mycket.
Mitt träd luktar väldigt starkt, men sen så är jag ju också doftkänslig.. Nej, på altanen vill jag inte ha den, den får stå där den står nu, den stör inte mig nu ;) vi får väl se om de intresserar sig för den så småningom.. det är bara lite trist när man tänker sig en sak, och det sen inte blir som så.
Låt fönstret stå litelite på glänt i det rummet, så det vädras ut.MEn den hade vädrats ut snabbt om du hade ställt ut den. HAr också blivit väldigt luktkänslig sedan jag slutade röka
kan inte ha fönster på glänt, det blir för kallt i huset :) jag har astma och allergi, och det blir lite jobbigt när det luktar starkt. har dörren lite öppen, så de kan gå in dit om de vill.
asch……
ja jag tänker ju aldrig i de banorna, för blir det kallare så eldar jag bara mer……Vi har ju kaminer och egen ved och egen skog….HAr ju alltid ett fönster på några millimeter på glänt här, plus att fönstret ut till kattgården står öppet varje morgon en halvtimma.
Hemma hos mig så är det värmepumpen som styr temperaturen, och ligger det p plus ute så blir det inte så jätte varmt inne precis ;)
Ja då kan man hålla sig för skratt, särskilt när elräkningen kommer.
fick besök idag, de tyckte trädet var fint, ända tills ena katten hoppade upp, "vad rangligt det är" var den första kommentaren då.. så det är inte bara jag som tycker det :) men har man småfjuttar till katter så passar det säkert bra, men jag är trots allt lite besviken.
ja, som sagt, jag har ju bara lättviktare. Ingen väger övr 4 kilo
nu blir det en reklamation, trädet är svajigare än någonsin, fy vad besviken jag är..
fattar inte det. Mitt är ju hur stabilt som helst. Går inte att rubba…..
#48 jag fick väl ett måndagsexemplar :)
ja jag tycker absolut att du ska klaga. som du har sett på bilderna på mitt, så är det hur stabilt som helst. dessutom, så brukar den tvåbente herren i huset lösa hängbiljett där för att kolla över axeln på datorskärmen ibland.
min ena katt törs inte ens hoppa upp på den högsta plattan för att träden vinglar så :)
har du dragit åt skruvarna rejält? Just nu så ligger min äldsta kisse allra högst upp. HAn och Pipis brukar ha världens fajt om vem som ska ha den platsen och det märks inte ens i trädet när de busar…..
#52 japp, så mycket det går..
Jag är lite nyfiken gällande denna internet shop alltså Nordensdjurshop.se - är ni nöjda ni som beställt därifrån? vart det nå krångel med leverans, pengar osv?
skulle ni rekommendera andra att handla härifrån?
Är nämligen sugen på ett nytt klösträd och de hade ju billiga 
Det gick smidigt med beställnong och leverans. Och betalning.Personligen så ångrar jag köpet, hade förväntat mig lite mer, men man får vad man betalar för. Jag kpmmer dock inte att beställa sånt här i fortsättnibgen utan att ha sett och klämt på varan innan.