Plastpåsar är roliga
Vad söt han var! Tycker gott du kan lägga upp lite fler bilder - i plastpåse eller ej ;)
Hahaha, vilken sötnos! :-D Jättefin, hur gammal är han? Mina 2 småttingar här (drygt 3 mån & drygt 6 mån) är också helt galna i påsar. Man får noggrant lägga undan alla påsar när man handlat osv så det inte händer en olycka. Men under uppsikt brukar de få leka en stund :-)
#5 Han är 4 månader. Världens charmigaste. Fast min 4 åriga kattkille är inte lika förtjust. Han tycker kissungen är jobbig, men ibland händer det att dom busar tillsammans. Kattgubben har ett tålamod som går till historien.
Jo det blir bara lek under uppsikt med påsar
Vilken sötnos! Våran katt älskar också påsar. Han har fastnat med huvudet i handtagen och fått panik så nu klipper jag upp de först.
#7 Det var smart. Ska också göra så.
Haha här är de med poppis. Fast vi har bara papperskassar så dem är ju inte farliga. Här spelar det ingen roll om man är tre år eller tre månader det är lika roligt ändå. Den enda som inte leker med dem är 6åriga Luke. Men han ligger på en stol en bit ifrån och tittar på.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
TS , var detta killen som du undrade över om han skulle få behålla sin blå ögonfärg eller har jag blandat ihop det? OM det var du: har blåögonen försvunnit eller är de kvar? Vet inte hur de ser ut med kameraljuset ^^.
Han ser så mjuk och len ut 
otroligt vacker katt! Blir lite avis! Är han huskatt eller ras, inte för att det är viktigt, undrar bara för att jag har för mig att det är ovanligt med blåa/gråa ögon på huskatter, rätta mig gärna om jag har fel.
#13 Tack så mycket. Han är en huskatt. Båda föräldrarna är huskatter
otroligt vacker är han! Blir lite avis :)
Vilken lite sötnos.
Mina tuggar gärna på plastkassar så därför får de bara leka med pappkassar, men de är tydligen grymt roliga att rusa in i i full fart så den glider över golvet med kisse inuti
#16 Nej då prasslar de så där läskigt. Man ska smyga in i de när ingen ser och sen anfaller man alla som försöker plocka upp påsen ;)
#17 Precis så är det här hemma. haha
Åh sicken sötboll 
haha å mina tycks gilla ljudet, för är man inne i en stilla påse kan man strutta runt och spreta med benen medans man snurrar inuti påsen.
#19 Tack
#20 Haha Prassel prassel