Katten löper samtidigt som jag
En lite underlig fråga, men är det det vanligt att honkatter känner av när deras människa har mens/ägglossning och att de därför börjar löpa just då?
Min ena honkatt ska stereliseras om ett par veckor, men på sistone har hon alltid löpt under min ägglossning respektive mens. Det slår liksom aldrig fel 

Har aldrig hört talas om det! Kanske är det så att hennes kropp känner av det på samma visa som att människor som umgås väldigt mycket ofta får samma menscykel? Eller så är det helt enkelt ren tillfällighet att det blivit så exakt.
Det finns faktist ett par manniskor som haft liknande problem och det ar valdigt intressant faktist! Jag vet till exempel att min hund alltid gar i lop samtidigt som jag far mens/agglossning och efter att jag borjade med p-piller har hon inte lopt pa over ett ar och jag har inte haft mens pa over ett ar.
Det kan ju sjalvklart ha med en tillfallighet att gora men det ar lite lustigt 
Medarbetare på matlust
Katter har inte mens, de får väl ägglossning först när de paras?
Så du menar att din hund löpte ungefär varannan vecka? När du först hade ägglossning och sedan när du fick mensen. Hur gör den nu då?
4. Jag har en otroligt ojamn mens sa ibland kan det ta 4-6 manader innan jag far mensen och ibland far jag den i 5 manader utan uppehall och min tiks lop ar otrolig ojamnt.
Hon har forlopt eller lopt under de ganger jag haft mens och just nu har hon inte lopt pa over ett ar faktist sedan jag skaffade p-piller och mensen sinade bort helt for mig.
Medarbetare på matlust
Intressant! Det finns fler som har liknande erfarenheter :)
I början funderade jag också på om det var en tillfällighet att kissen löpte under min mens och ägglossning, men mönstret har hållit i sig så länge nu att jag tror att vi faktiskt synkar varandra :P
Det var likadant förra veckan. Katten började löpa dagen före mens, när jag kände att det snart var dags, och sen slutade hon dagen efter sista mensdagen :P